

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Aku kekasih DIA, NOR AMIRUL SUFFIAN!
assalammualaikum semua :-) seperti di atas aku NOR AMIRUL SUFFIAN yang sedang menaip di BLOG ini ..hehe .. *first time menaip kat BLOG nie , rasa kekok jugak .. * nak story sikit cm mane aku dpat menawan hati pemilik BLOG ini .. sebenarnya da lamer aku minat kat DIA.. tapi mase tu die da ada yang punya :-( .. ape boleh aku buat .. aku bersabar jea .. aku tak putus asa nak memiliki hati DIA .. alhamdulillah , dalam jangka masa yang agk lama , akhirnya aku dpat menawan hati DIA .. mase tu tuhan jea tahu GEMBIRA nya hati aku :-) .. mcm tak percaya pun ade .. hehe .. 23.5.2012 , satu TARIKH yang xkan dilupakan ! iaitu tarikh aku dpat MENAWAN hati DIA .. walaupun aku dgan die baru nak masuk 2 bulan , aku rase mcm da lamer bersama dgan DIA .. banyak kenangan yang telah terukir sepanjang aku bersama dengan pemilik blog ini :-) terutama kenangan yang MANIS .. aku bersyukur dipertemukan dengan pemilik blog nie.. Hampir 2 tahun aku tak rase bahagia bercinta tetapi alhamdulillah dgan pemilik blog nie aku merasa kembali bahagia bercinta itu .. TERIMA KASIH CINTA ! Pada mulanya memang susah untuk DIA percayakan aku , tapi sekarang die da mula PERCAYAKAN aku.. aku gembira sangat ..percayalah aku TAK AKAN sia2 kepercayaan kau SAYANG ! Aku harap sangat kebahagian aku dan dia bukan SEMENTARA .. Sbb aku terlalu MENCINTAI kamu ! SAYANG APE YANG AKU CORET KAN NIE IKLAS DARI HATI DAN BUKAN REKAAN SEMATA-MATA:-) AKU TERLALU MENYAYANGI DAN MENCINTAI KAMU SEORANG ! TERIMA KASIH ATAS SEGALA-GALANYA ! AKU KEKASIHMU YANG SETIA ,NOR AMIRUL SUFFIAN ! <3 |