Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Makin hari makin sayangg :D

makin hari makin sayang kat kau dohh ^^ k aku tak bley nak tipu lagi -.- semuanya angkara fb >.< lepas jewk jumpe kau buat kali pertame tuh kau makin selalu cntact aku :) mintak2 kapel bagai -.- sampai kau marah kat aku sebab tak percaya kau . then kau ckp sampai bile kene tunggu ..errr ,, sabar laa sikit yunk oiii :P jangan nak gelabah sangat dohh .hOho :D aku bukan tanak accept kau tapi susah laa ^^ bagi laa aku mase .:'( aku suruh kau cari orang lainn tapi kau cakap law kau da rapat ngan sorang pom tuh kau takkan rapat ngan pom lain .. btol ke ? -.- k jawapan tuh ade dekat kau sayangg :) kau bengang kan sebab susah nk buat aku percaye .hee :P sampai kau ajak aku jumpe lagi skali kat kfc n berdua ..tak bley ajak mmbe pulak -.- kononnye adew hal penting laa sangat ^^ aku pown pegi laa tempat yang kau ajak tuh .. tapi mmbe aku pown adew laa.haha :D act dorang mmg nk lepak kfc pulak time tuh . takkan aku tak bagi pulak kan ,len laa kfc tuh bapak aku punye len cter laa.hihi :) janji pukol bape datang pukul bape . k cunnn >.< macam ape laa kau nih .. sape nak jumpe sape nihh -.- alasan tertido katenye . k sabarrrr :) pastu kau mara kat aku sbb ade mmbe skali :'( aku lepak kejap jewk ngan dorangg ^.^ then,, temankan kau makan :) aku tanye ape bende pnting sangat nak ckp sampai kena jumpe2 bagaii .kau kate tade pape .hm k geram gilerr siakkk :D kau tnye aku ape yang tak prcye lagi ,siyes aku tak bley jawab :( kau pown brani2 pegang tngan aku kann . pastu kau cakap kau siyes :) k first time kau buat cmtu :) gentle gilerr laa kau budakk . siyes aku terkejot :o tapi aku tak dapat bagi jawapan tuh sekarangg :') kau mintak aku satu peluang kann. kau akan buktikan .kononnye laa^^