Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




PENCEROBOH ^^

heyy . kat sini adew penceroboh laa -.- jage2 ngan blog korang sume . takot2 adew penceroboh :P tapi yang pasti penceroboh tuh pasti orang2 yang slalu dekat dengan anda :) orang yang berjaya ceroboh blog aku nih orang yang dah berjaya curi hati aku jugakk :) awak2 , dah curi hati saye tuh jage baik2 taw ^^ law agak2 awak tak mampu nak jage hati tuh sepenuh hati awak pulangkan balik kat saye taw  .. tapi sekali awak pulang kann memang takkan dapat balikk :)hati saye tuh mudah terguris ^^jangan pernah buat diew sakit :')  btw hati awak pown adew dekat sayee laa >.< awak jangan risau . diew selamat dengan saye :) saya akan pastikan hati awak sentiasa untuk saya sayangg  ^^