

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
PENCEROBOH ^^
heyy . kat sini adew penceroboh laa -.- jage2 ngan blog korang sume . takot2 adew penceroboh :P tapi yang pasti penceroboh tuh pasti orang2 yang slalu dekat dengan anda :) orang yang berjaya ceroboh blog aku nih orang yang dah berjaya curi hati aku jugakk :) awak2 , dah curi hati saye tuh jage baik2 taw ^^ law agak2 awak tak mampu nak jage hati tuh sepenuh hati awak pulangkan balik kat saye taw .. tapi sekali awak pulang kann memang takkan dapat balikk :)hati saye tuh mudah terguris ^^jangan pernah buat diew sakit :') btw hati awak pown adew dekat sayee laa >.< awak jangan risau . diew selamat dengan saye :) saya akan pastikan hati awak sentiasa untuk saya sayangg ^^ |