

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
RAMADHAN BERMAKNA DENGAN SI DIA
Assalammualaikum .. pejam celik pejam celik besok da puasa kan ? huhu .. alhamdulillah di pertemukan dengan bulan ramadhan sekali lagi :-) ramadhan tahun nie bermakna bagi aku sebab disambut bersama2 yang TERSAYANG.. iaitu pemilik blog nie . ZALIFAH ARINA .. semoga aku dan dia dpat bersama2 menjalani ibadah puasa ini .. Dalam mase yang sama , aku tak sabar nak tunggu hari isnin nie .. :-) harap dpat keluar dan berbuka dgan die .. hari tu hari brmakna bagi aku dan die .. 23.7.2012 <3 .. harap semua hajat aku tercapai ~ LOVE YOU SENGET ! :-P |