Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




RAMADHAN BERMAKNA DENGAN SI DIA

Assalammualaikum .. pejam celik pejam celik besok da puasa kan ? huhu .. alhamdulillah di pertemukan dengan bulan ramadhan sekali lagi :-) ramadhan tahun nie bermakna bagi aku sebab disambut bersama2 yang TERSAYANG.. iaitu pemilik blog nie . ZALIFAH ARINA .. semoga aku dan dia dpat bersama2 menjalani ibadah puasa ini .. Dalam mase yang sama , aku tak sabar nak tunggu hari isnin nie .. :-) harap dpat keluar dan berbuka dgan die .. hari tu hari brmakna bagi aku dan die .. 23.7.2012 <3 .. harap semua hajat aku tercapai ~ LOVE YOU SENGET ! :-P