

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Rinduu kat kau sengitt :')
haissshhh,, banyak2 benda,benda nih laa yang susah nak sorok kann lagii :'( SERIOUSLY kalau boley aku tanak rindu nih datang tapi tuh mustahil ! sebab kau 24 jam adew dalam ingatan aku :) RINDU tuh automatik datang -.- tapi kalau boley aku tanak bgtaw dekat tuan punye badann .sebab t diew over .haha :D tapi ape2 pown sayangg perlu taw nihh jugak . saya nak awak sentiase dekat dengan saya :') law bley nak 24jam awak dengan saya ..tapi tak bley :/ susah laa nak jumpe skunk .. aku da keje :( padan muke aku ,ngade2 nak keje kan..haha :D buat mase nihh terpakse laaa halau rindu tuh jauh2 dulu^^ awakkkkkkkk rinduuuu awakkk laaa :'( |