Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Pertemuan pertama :D

Yeaahhhh ,, i like this momentt ^^ lepas jewk aku single kite makin rapat kan .kau pown baru clesh ngan awek kau kann .memang jodoh laa tuh .haha :D kite selalu text n macam2 lagii :) kau nak kapel ngan aku ?? oh noo ,, jumpe pown blowm sayangg . kau ckp aku tak percaya kan kau ke ? yaaa,aku memang tak percaye kan kau . bukan tanak percaye tapi aku mmg susa nk percaye kan orang nih .especially lelaki :') i don't know why . but i think sebab da selalu kene tipu dengan lelaki :'( kau cakap tak semua lelaki same .. tapi sebenarnye lebih kurang jewk .hOho :P then,kau cakap law tak percaye kite jumpe .. kau tnye aku bile aku free kan .kau kate dari dulu kau nak ajak jumpe tapi kau ckp aku msty tanak sebab time tuh aku ade pakwe ^^law kau nk kapel ngan aku kau kene laa tngok aku depan2 kan :) itu memang cara aku .takkan tak pena jumpa da boley bercinte . boley tapi susah lerrr-.- selama nih kau tngok muke aku lam gmbar jewk punn .. gambar boley tipu dohh . kau tngok aku depan2 n law kau bley terima aku seadanya kite boley teroskan hubungan kite nih <3 satu petang tuh kau ajak aku jumpe . k aku bukan tanak jumpe tapi segann dohh ^^ kebetulan pulak time tuh aku mmg nga lepak ngan mmbe aku kat kfc :) k kite pown jumpe kat depan kfc . ^^ first time tngok muke kau sayangg :) sebelom nih terserempak tengah jalan pown tak penah *ceh poyo jewk ayat aku .hee >.<aku ajak kau naik atas kau tanak .konon segan adew mmbe aku . pastu aku plak tuh kene turun kat kau ..errrrr ,, sape nak jumpe sape nih >.<  kau taw tak aku segan gilerr time tuh . k susah nak ungkapkan :/ tapi msti kau nmpak aku mcm tak segan kan .bley kene2 kan kau lagii .act sebab segan laa aku wat camtu .Hoho :p sory sangat time tuh . aku gelak pown tak cover kann .haha :D tapi kau kene taw aku mmg cmtu -.- aku tanak hipokrit . law kau btol2 siyes kau msty tak kesah ngan perangai aku nih :) jika ingin mencari teman ,ujilah diew dengan mmbuatnya mara .jika dia tidak sabar dengan sikapmu jauhila dia .k cunn sangat ayat nih <3 so kau tak bley salah kan aku bab slalu wat kau mara , law kau tak bley sabar paham2 sendiri laa sayangg :P