

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Tak paham -.-
assalamualaikum :D k nk cter nih .law ikut gmbr muke risau jewk kan :D act, tak berapa nk minat dengan EX awak sorang nihhh -.- k macam pelik2 jewk ^^sebenarnya memang risau :'( takut awk adew hati dekat dia lagi :/please ckp awk tade hati dekat dia lagi sayangg ? :/ dia mcm adew hati kat awk jewk :3 dulu im awak tanya pasal trial da start ke .errrr perlu kee -.- pastu bila kita tukar dp diew update status . k mmg tak tahu status untuk sape tapi saye rase mmg untuk awk ^^ memang jeles jewk gaye nye :D perlu ke die jeles ? ishhhh pelik2 laaa . susah nak paham org nih -.- awak saya tanak k sebab dia kita gaduh :'( n saya tak sanggup law awk pegi dekat dia balik :( saya harap dia tak cuba amik awak balik dari saya sebab saya takkan lepaskan awak melainkan awak yang nk benda tuh sume :') now , bila awak on9 saya jadi risau :( saya tahu saya kena percayakan awak tapi.......... lelaki law pom ayat sikit pown boleh cair . harap sangat2 awak tak cmtu :) n saya rasa awk bukan macam tuh kann . i love you kedingg :D |