

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Cik diari hati ^^
hellu bloggerr :) nak cter pasal cik diari hati kita ^^ dia da tade kat kita , da berpindah tangan :') now, diew dekat awak kan sayangg <3 k jage leklok k . mmg tade pape yang penting pown dalam tuh , n sume tuh conteng2 jewk tapi agak bermakne buat saya :D act mmg dalam tuh sume cter sal kita :3 hihi tapi tak bnyak pown . ingat buku tuh da ilang terus upenya ayah amik -.- then time nk kuar ngan awak ayah tibe2 pulak bagi . k aneh sungguh -..- sebab malas nk simpan n sebelum rmai lagi bace saye bawa skali nak kuar :) haha :D tapi kantoi pulak awak nmpak kertas wane wani lam beg saya . grrr -.- mula2 memang tanak bagi sebab kan kita kan malu sangat2 . huahua :D tapi tape laa saya bagi jugak :) tuh pown mcm2 care awk mntak kan .hihi ^^bia awak jewk laa simpan n jage buku tuh sebelum org lain bace :/ tapi saye tak suka awak update pasal nih kat fb -.- k benda nih bia awak jewk laa yang taw . saya kan buat untuk awak . tak payah nk share2 kat fb tuh >.< hee ,tak marah awk nk update tapi saya segan . harap maklum ^^ |