Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Cik diari hati ^^

hellu bloggerr :) nak cter pasal cik diari hati kita ^^ dia da tade kat kita , da berpindah tangan :') now, diew dekat awak kan sayangg <3 k jage leklok k . mmg tade pape yang penting pown dalam tuh , n sume tuh conteng2 jewk tapi agak bermakne buat saya :D act mmg dalam tuh sume cter sal kita :3 hihi tapi tak bnyak pown . ingat buku tuh da ilang terus upenya ayah amik -.- then time nk kuar ngan awak ayah tibe2 pulak bagi . k aneh sungguh -..- sebab malas nk simpan n sebelum rmai lagi bace saye bawa skali nak kuar :) haha :D tapi kantoi pulak awak nmpak kertas wane wani lam beg saya . grrr -.- mula2 memang tanak bagi sebab kan kita kan malu sangat2 . huahua :D tapi tape laa saya bagi jugak :) tuh pown mcm2 care awk mntak kan .hihi ^^bia awak jewk laa simpan n jage buku tuh sebelum org lain bace :/ tapi saye tak suka awak update pasal nih kat fb -.- k benda nih bia awak jewk laa yang taw . saya kan buat untuk awak . tak payah nk share2 kat fb tuh >.< hee ,tak marah awk nk update tapi saya segan . harap maklum ^^