

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Dua dalam satu :D
heyy entry kali nih nak cter pasal semalam :) k semalam si farra ajak p study kat kfc .act da lame dia ajak . tapi adew jewk hal nye ^^ semalam baru boleh :D yang si jantung hati tuh plak da lame ajak p makan same2 sampai gaduh2 besar . huahua :D okay semalam dua dalam satu ^^ study dengan dating . haha :3 waitt ! study kee ? of corse laa kann :) tapii kann lepas makan jewk tangn takley nk tulis da . hihi . thenn , awk laa jadi mangsa kena salin kan kan ? haha :D benda bnyk laa . ckgunye pown macam ape bagi bnyak2 -.- errr sebenarnye mula2 saje jewk nk soh awk tulis bab nk tngok tulisan awak . k tulisan awk smart :) jelessss nyee tngokk ^^ haha . mmg lain gler dengan tulisan saye :( da alang2 awak buat kena laa abiskan :p hee cian diew kann :D tapi tape ,tolong org kan dapat pahale . t law saya adew keje skola lagi bagi awak buat jewk laa ^.^ sume buat keje saya dok rilexx jewk . ntah buat pape ntah ^^haha <3 k thankss sangatt sangatt yee sayangg . temankn org last2 diew yg kene wat kan keje :) hihi . |