

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Eeeerrrrrrrrrrrr -.-
heluuuu -.- errrrr ^^ ishhh tensyen woahh :'( awat laa pasal tweet tuh awak jeles-.- tapi kan jeles kan tandenya sayang .haha :) ehh mknenya diew sayangg kita laa . ingat da tak kisah kat kita lagi :'( nih sume syed punye pasal laa nih >.< geramnyeee . law aku jumpe kau siap kau syedd .hahha :D abis aku gaduh ngan pakwe aku .grrrr ~ okay sebenarnye tweet tuh memang untuk awak laa sayangg :) ikhlas nih ^^ tade untuk org lain nye .memang time tuh saya nga rindu awak :( da laa kite tak text bab tuh tweet camtu . then tetibe si syed plak tweet cenggitu . errrr ~ mane laa saya tahu :( yang saya tahu diew main2 jewk .tak btol pown bab tuh saya layan jewk -.- tapiii awak da pikir len da . ishhhh dari gaya text awak macam susah btol awak nk caye apa yang saya ckp . ehh kita tak tipu laaa :') keyh , law saye kat tmpat awak pown saya jeles jugak.huahua :D now , saya harap sangatsangat yang awak percaya saya lagi macam dulu :'( smalm text yang last 'awak janji ngan saya tak text ngan org lain da' .waittt , mknenya awak adew text org lain laa yee :/ okay . tanak gaduh laaa .lupekan jewk :( |