

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Haruskah kita berpisah :'(
okay . title sedih kan. law tajuk sedih msty ceritanye pown sedih jugak :'( haruskah kita berpisah ? saya pernah terfikir bende nihh :3 mungkin ini terbaik untuk kite :) bende nih sangat2 menyakitkan tapi ini dapat settle kan sume masalah kita :/ PRESSURE ! ini yang aku rasa ^^ sangatsangat tertekan :'( semua nak buat tak boley -.- issshhh sakit hati . saya dengan awak macam da jauh jewk . :'(bila kita terlebih text sampai kol 11 lebih ayah da bising2 ! benda bape minit jewk pown >.< grrr ~ sume da lain ! aku tak suke .balik skola lambat sikit jewk da bising-.- masa kita terhad sekarang :') text sekejap pastu masing2 penat n nak tido . then malam baru text lagi tuh pown skejap2 . lagi2 dengan line maxis macam harammm . hanta da lame tapi tak delivered . sakai :/ pastu pukul 11 da tak bley nk text . sumpah tak bley terima ! rase macam dalam penjara . saya penah rase lebih baik kita brpisah jewk daripada camni . sangat menyakitkan tahuu :'( nak cll pown susah sekarang , seriously saya tak larat nak hadapi dugaan nih :'( tapi awak lain .awak selalu bagi semangat kan . dengan adenya awak saya jadi kuat nk hadapi nih semua :) awak selalu cakap kita mesti boleh :') saya mintak clash time tuh tapi awk suruh saya pikir lagi kan . bila pikir btol2 saya mengaku saya tak boleh kehilangan awak dan tak sedia bila awk tade dngan saye :'( bak kata pepatah alang2 menyeluk perkasam biar sampai ke pangkal lengan :) *abis peribahase keluar .haha ^^ ketawa bersama , sedih bersama ku harap kita tetap bersama k sayangg <3 |