Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Siapakah saya :/

Night blogger :) malam nih rajin pulak nak update blog bagai ^^ nak cakap apa yang saya rasa kat awak boleh tak ?awak jangan marah k .saya cuma nak cakap jewk  :) saya nak tanya awak nih , saya nih sape bagi awak ?penting ke saya nih ? law saya tnya awak msty awak ckp jangan ckp bukan2 kan .tapi saya nak jawapan yang jujur dari hati awak :'(awak tak payah menipu sebab tanak kecik kan hati saya k :')kadang kadang saya rasa saya nih bukan sape sape bagi awak :/  tak penting pown :3 saya tak tahu nape boleh rasa cmni ^^awak mcam da tak kisah ape yang saya buat sekarang . awak da lain laa , tak same mcm dulu :(saya tetap tunggu awak yang dulu sebab saya rindukan awak yang dulu :') saya tak taw laa awak ade pom lain selain dari saya ke tak . saya percayakan awak :) kalau da adew pom lain bagitau jewk k ^^ bukan saya tak kisah or sanggup tngok awak dengan orang lain tapi mungkin awak lebih bahagia bila dengan dia kan :) tapi awak kena ingat saya takkan mudah lepaskan awak <3  kalau cintakan seseorang kita kena cuba pertahankan selagi mampu bukan melepaskan dia dengan mudah :)