Only you in my heart :D

okay memang tak dinafikan lagi hanya awak dihati saya amirul suffian . HANYA AWAK ! <3 please jangan persoalkan lagii :'( kau berada di carta hatiku . k ranking atas sekali taw .haha :D awak jangan risau sebab hati saya hanye untuk awak dan kuncinye pown ade kat awk ^^ susah org lain nak masuk sebab dia kena berdepan dengan awak dulu .huahua :D tapi semalam kenapa awk tanye saya sayang awak cmne ? grr perlu ke tnya >.< awakkk saya tade jawapan tuh tapi awk kena tahu sayang saye dekat awk tak same dengan sayang dekat mmbe :') seriously awk special sangat :3 patutnya awk tahu sume nih sebab saya layan awk tak same dengan layan mmbe saya -.- saya selalu risau ape yang awak buat , awak text ngan sape , sumenya laa . tapi ngan mmbe bukan macam tuh kann ? :/ law saya sayang awk mcm mmbe saya . saya tk risau benda tuh sume ! saya tak kisah law mmbe saya adew mkwe sendiri even saya sayang dia . tapi saya tak boleh kalau awak adew pom lainn :'( saya tak boleh tengok awk dengan org lain :/