

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Sayanggg :)
Sayangg , saya sentiasa cuba tok buat awak ketawa sebab saya tak suke tengok org yang saya sayang sedih :') saya akan gembira bila awak ketawa :D Sayangg ,bila awak ckp saya selalu buat awak senyum sorg2 saya suka sangat sebab bila awak senyum sorang2 org lain msty ingat awak nih tngah angau bercinta . aww mesti comel law dapat tngok muka awk senyum depan fon <3 hihi . Sayangg , awk ckp sebab saya awk kenal erti cinta ? sebenarnye erti cinta yg sebenarnya akan wujud bila dua pasangan mencintai antara satu sama lain dengan ikhlas dan bukan lakonan :) Sayangg , saya happy bila awk selalu ckp yang awk rindukan saya sebab awk mesty akan ingatkan blik sume kenangan kita n dari situ jugak awak tak lupakan saya ^^ Sayangg , saya memang suka buat awak marahh lagi2 law kena kan awak ngan pom .awk mmg tak suke law saya ckp cmtu kan :D act saje nk test awak . tapi tak suka bila awak mrah saya balik :'( Sayangg ,bestnya bila awk cemburu n saya mmg suka buat org yang saya sayangg cemburu :p bila awak cemburu tuh mknenya awk tak suka saya rapat dengan laki lain sebab saya hanya tok awak :) dan cemburukan tande nya sayangg . dari situ saya taw yang awk sayangg kan saya ! thankss sayangg <3 Sayanggg , awk cakap 'sebab saya awak ada org sayang '. ehh tak laa . sebenarnya memang sume yang dekat dengan awk sayangg kat awak . tapi awk tak perasan sume tuh . dorng pown tanak tunjukkan tapi saya nak awk tahu saya sayangg sangat dekat awk n tak boleh tanpa awk :') Sayangg ,saya cuba bagi semangat kat awak sebab tuh jewk yang saya boleh tolongg ^^setiap masalah mesty ade jalan penyelesaian cuma kita perlukan sokongan :) Sayangg ,saya selalu ada masa awk perlukan saya sebab saya tak mampu nak selesaikan masalah awk tapi saya sentiasa cuba tenangkan awak dan cuba buat awak tersenyum walaupun senyuman awak tuh terpaksa :') Sayanggg , saya mintak maaf sebab saya tak mampu nak jadi terbaik tapi saya sentiasa cuba untuk awak :') saya mintak maaf bila saya selalu kena kan awak dengan pom lain . saya nk awak tahu ape yang saya ckp saya tanak awk buat btol2 :'( saya mintak maaf sebab selalu buat awak marah sampai awak malas nak layan saya :'( tapi saya nk bergurau dengan awak jewk :) tapi saya tahu kadang2 gurau saya terlebih .heee ^^ saya mintak maaf bila saya selalu cemburu tak tentu pasal dengan awk sampai awk naik angin sebab benda tuh awk tak buat , k saya tahu salah saya :'( tapi saya cuma nak awk tahu saya risau sangat2 dekat awk . saya takut awk tinggalkn saya . saya tak boleh tngok adew pom gedik2 dngan pakwe saya :'( awakkk , saya mntak maaf k :') thanksss sangat sangat sebab selama nih awk sabar ngan perangai pelik saya nih :) awk selalu layan bila saya tak betol .hihi :D saya senang bila dengan awak . sebab awak boleh terima perangai saya yang kadang2 tak betol . huahua ^^ awkk thankss sangat2 sebab awak da buat hari2 saya penuh dengan perasaan gembira ,sedih ,sayang, rindu, geram , sakit hati . bila semuanya digabungkan perasaan cinta pown datangg . awwwww sweet sweet jewk :D andai ku tahu ape yang ku mahu , hanya laa dirimu kasih , untuk mendekati ku . dan aku tak bisa memaksa dirimu walau dalam tidur :') sayanggg , saya da reply text awk semalam :D I LOVE YOU SO MUCHH <3 |