

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Gift from my love :)
Setiap gambar pasti ade cerita yang tersurat dan tersirat <3 k gmbr2 nih contoh jewk ^^ heee . act nih sume benda yang berharga awk prnah bagi kat saya . thanks pakcikk :* gmbr pertama novel ? errrr apa itu ? okay awak yang bagi novel kan kan ? :) tajuk novel nye ape ehh ? grrr adew laaa :p biarlah rahsia .huahua :D k yang kedua tuh baju kapel . yess i like ;) baju kita tak same pown dngn lam gmbr tuh . kita punye wrne purple <3tapi love nye same :) awak beli time kite hang ramai2 ngn mmbe saya .aww sweetkan law pakai same ^^ *berangan jap. haha :D yeahh yang ketiga nih saya sayang dia taw :P die klon awak .tapi saya punya wane putih ^^ diew slalu temankn saya bila awk keje -.- tade awak pown tape .hahahha :D awak bagi nih time kita first2 kapel dulu :) thankss everything sayangg . saya akan jage semuanye elok2 sebab nih sume barang kesayangan saya :) sweetheart saya yang bagi ^^ jangn jeles :p waittt ! saya bg awak ape ? grr .saya bagi awak kasih sayang jewk .hahaha :D t saya bagi awak pulak tapi tunggu saya kaya laa . huahua ^^ #ku mencintaimu lebih dari yang kau tahu# |