

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
❤ 23.08.2012 ❤
Yeahh tarikh nihh datang lagi :) setia menunggu tarikh nih ^^ saya sentiasa harap setiap kali tarikh nih hubungan kita still same macam first2 kite knal dulu <3 saya nak awk adew dengan saye stiap kali tarikh nih .genap sudah tiga bulan :) sekejap jewk mase brlalu . da tiga bulan saye mengenali awk :) saya sntiase cube paham awk dan harap awk pown cmtu :3 SAYA SAYANG AWAK SANGATSANGAT :') tapi saya sedih+kecewa sebab time tarikh nih awk lupe ! dua bulan yang lepas awk yang ingatkan saya . tapi nape bulan ketiga cmni ? :/ selalu awk tak lupe wish n awk yang ingatkn tarikh nih tapi skrg tak lagi .time tarikh nih pown kite gaduh :') tarikh nih da tak penting ke bagi awkk ? sape saye kat hati awk ? yee mmg kita selalu gaduh tapi awk da adew org lain keee ? :'( time tarikh nih kite jumpe sampai kantoi >.< saye tnye awk pasal tarikh baru awk ingt , awk kate lupa ! law seseorng tuh penting bagi die mesti diew takkan lupe n ingat semuanye even benda tuh sangat2 tak penting . asalkan benda pasal org yang diew sayang diew msty ingat ! tapi awak lainn :'( senang awak cakap lupa kan-.- time tuh cuti sekolah so lupe laa . mknenye time skola jewk ingat saye ehhh ? bila da tak sekolah sume lupa .grrr . tanak panjang kan cter saya diamkan jewk bila awk ckp cmtu . tapi sbnrnye saye sedih sngat :'( awak kene pikir sendiri bnde nihh -.- saya tanak cakap lebih-2 :) time nih jugak kantoi n tarikh nih jugak laa dapat restu dari ayah <3 tarikh nih mnjadi brtmbh2 brmkne bagi saye :) bagi awak saye tak taw laa ^^ |