Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




you nihh ..ayat ayat jiwa :D

okay bila diew tidoo automatik dia akan lupa aku .errr -.- bosannye!!!! tapi nasib baik ade barang2 awk teman kan :/tapi kan tak same laa :'( nape fon awak mati nih ? ishh tak salah tidow tapi jangan laa off fon sayang :'( risau tahu ^^ mmg suka buat cmnih kan .grrr sabar-.- hari ini kita gembira, esok kita ceria,lusa kita bergurau senda,kelmarin kau tertawa, malamnya kita bicara,kala dulu pernah berseloka, kau suka aku gembira ,setiap hari tak akan sama, semuanya tak akan indah sedemikian rupa :'( dipaksa ketawa untuk terus-terusan gembira,sementara masih ada ,nikmatilah semuanya :) okay nih ayat dari novel awak tuh . ^^ sangatsangat jiwang mcam awak :D