

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
11.10.2012 :)
okay satu hari dengan awak :) * satu hari ke ? ^^ kira satu hari laa kann :D 11.10.2012 :) bufday anis wooo :D happy brthday mokk . k kau da tua . kekeke ^^ abis kau kena tepung kan . yeahhhhh padan muka kau ! huahua :D mmg best dapat kena kan kau . hihi <3 lalinkk saya pown join skali taw . main tepung kat uma haziq . sebab mak haziq sporting :) bpknye jewk tak bape :/ mmg sume kena mndy tepung laa kan :3 no excuse ! :D sorry sebab prangai giler da kuar time tuh . mwahahaha :D saya harap awak tak kisah sebab mmg tuh laa saya bila da masuk air ngan membe2 :) thankss sebab boleh masuk ngan perangai giler2 kitorang :) bhahahaha ^^ mmuuaaahh sikit :* okay lepas da penat bertepung kita lepak2 jap then balikk . petang tuh kita jumpe lagii <3 yeahh best best :) penat mmg penat laa kan . rase nak tidoo jewk -.- tapi nk jumpe si jantung pisang nih bedal jewk laaa .ngantuk n penat ketepikan dulu . haha :D memang giler kan time jumpe tuh . layan awk laa nih :p macam2 kerenah . macam budak2 tahuu . hihi :) tibe2 kite boleh men kat taman permainan . k TIBA-TBA :D selalu tak pown . hee ~ sweet sweet jewk . haha :D |