Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Dari mata turun ke hati ^^

Assalamualaikum cinta :) okay entry kali nih nak story sikit dari mata turun ke hati :) huwaaaaaa best kan tajuk nye . hihi :D awk ckp awak mcm tak percaye jewk dapat saye . ape yang awak angankan sume jadi kenyataan :) awak kata memang da lame awak minat saya . errr macam boleh percaya jewk -.- takkan tengok gmbr kat fb yang boleh tipu tuh pown da terus minat >.< awak ckp boleh jewk sebab kita pndg dengan mata n akhirnya turun ke hati ^^okay perkenalan dekat fb yang pada mulanye sebnarnye saya tak percaye :D law kenal2 tuh boleh laa , tapi law sampai bercinta ntohlerrr ^^ tapi benda yang tak percaya laa jadi pulak -.- kita kenal kat fb then mkin rapat  dan akhirnye kita kapel <3 kalau awk first2 tngok gmbr da minat tapi saya lain :p saya mula2 kenal awk k biase biase jewk  :D tak pikir pown nak lebih2 . suke2 cmtu jewk ^^ tapi lepas awak nk jumpe saya k dari situ semunya berubah :') saya suke tngok muka awak , saya happy n dari situ saya nak awk jadi sweetheart saya selama lama nya  <3 Iloveyou keding :*