Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Terima kasih cinta :)

hey hey entry kali nih nak ckp terima kasihhh sangat2 kat gula-gula hati saya . awww :D semalam kita jumpe . k sumpah rindu giler kat awak sayangg :'(  tapi kan semalam awak comell ^^ mybe sebab da lame tak jumpe tuh yang nmpk comel kowt .haha :D semalam kan kita kena buli dengan dia -.- isshhhh balas dendam laa diew nih . mentang2 selalu kena buli :D abis aku kena pukul . pukul manje katenyaaa :3 nasib baik saya seorng yang penyabar tahuu :D tapi awk ngade2 semalam >.< suruh balik degil yaa amattt ^...^ susah nak dengar ckp ini budak . tarik hidung tuh taw laa :p pastu duduk kat moto cm ape ntahh . ishh bukan nk duduk elok2 kan .jatuh kang macm mane -.- buat risau jewkk . tahu tak saya ...... bla bla bla blaa :p macam budak2 perangai :D pastu awk bagi saya jam <3 fuyoooo pkwe kita bagi hadiah .haha * dance :D jam kapel kann :) okay segan nk amik sebenarnya -.-da bnyak awk belanja . k maluu ^^bila tanak amik jam tuh awk ckp tanak blik >.< isshhh ugut pulak .grrr . then saya pown amik bla bla bla blaa blaaa ... * malas nak cter :D okay jam nye lawa :)awk ckp saya kena selalu pkai jam tuh tak kira nk g mane2 :) yess saya akan pakai jam awk n jage diew mcm mane saye jage brang2 awk yang lainn :)awak pown kena pakai jam tuh jugak taw . bila awk pakai jam tuh awk kena ingat saye taw sebab kembar jam tuh adew dekat saya ^^ awak awak thanks semunya sayanggg :) terima kasih cinta <3