Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Kesenian terserlahh :*

hahahahahah :D nih tade keje nih :) buruk ? okay da tahu -.- buruk tuh laa seni namenya .huahua :D nih untuk awak . amek laa law boleh :p haha . okay semalam bersamaan 23.10.2012 genap 5 bulan sudaaa :) alhamdulilah kita still bersama sayangg :* saya nak awk always adew dengan saya taw :')thanks semuanya awak <3 awak adew dengan saya bila saye perlukan awak :') k macam2 dugaan adew kan -.- kite kena same2 pertahankan relay kita taw . jangan mengalah kalau belum berjuang .cehhh poyo ayat .haha :*awak saya tanak adew org lain dalam relay kita :'(  dengan muncul org ketiga sudah pasti musnah segalanya :( k awak kena tahu nih :(saya harap awk sentiasa jujur k dengan saya :) jangan hancurkan hati saya yang adew khas kat awk tuh lalinkk :') only you have my heart <3 awak kena tahu saya masih boleh sabar law awk ngade2  sebab saya tahu awk nak kan perhatian saya , saya boleh sabar law kadang2 awk suke marah2 tak tentu pasal sebab mungkin time tuh mood awk tak baik dan awak adew problem ,saya boleh sabar dngn prngai awk yang degil, nakal sume tuh sebab saya tahu awk punye degil dengan nakal still boleh dikawal n tuh biase untuk lelaki :) ,saya still boleh sabar law awk kadang2 tanak dengar ckp saya langsung--' sebab mungkin awak tahu yang mane baik untuk awk yg saya tak tahu . tapi sikit pown saya TAK BOLEH sabar kalau tngok awk terlalu mesra dengan perempuan lain :'( k saya tahu cemburu saya mmg agak teruk --' saya bagi awk kawan tapi please jage perasaan saya :)adew beza antara kwan perempuan dengan girlfriend k . jngn samekan dua2 :')tapi sekarang saya percayakan awak <3saya tanak kehilangan awak dan saya perlukan awak :')saya mntak maaf law selama nih bnyak salah kat awk . k memang bnyak n tak terkira .huahua :D sorry k sayangg :) saya harap setiap kali tarikh nih awk still adew dngn saya n kite still bhgia :) k awak da nak dekat SPM daa sayangg .aiyokkkkk tak taiyokkkkk :Dhee awk jngn terlalu takut pk result ape yg awk dapat . yg penting skrg awk ready jewk k :) da abes SPM baru pk result ape awk dapat :p awk kena buat yang terbaik taw ! saya adew dengan awk . n skarang kena study dulu . lupekan sat datingg tuh :p jngn mara saya law saya tak pat nk jumpe awk sbb saya nk awk fokus kat SPM dulu :p k kena tahan ghinduu dulu :') k tarikh nih bulan depan awk adew paper kan ^^ tape awak jngn pk sangat law nak celeb ke ape sume . 'lupekan dulu' :D ckup laa masa tuh kite still bersame :) awak abis SPM boleh lagi kan . tak lame pown lalinkk sebab lepas abis SPM awk da enjoyy . awak da bebas --' saya sayang awk , saya cinta awak :* "da taip punye taip tak perasan upenye da pnjng mcm karangn .haha :D k syok beno beno menaip sampai tak perasan da lebih 350 patah perkataan .haha ^^ to -nor amirul suffian b nor azlan- <3