Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Merenggg :D

awak awak awak saya rindu awak sangat sangat :'(rindu awak tahu tak >< ishhhhh benci benda nihhh :/ awak minggu nih bz keje -.- tak boleh msj macam selalu . saya tahu saya kena paham awk dan saya cuba paham awak sayangg :') okay serious bosann ^^ asek study jewk . study ke ? Haha . esok da laa paper addsc . harap2 boleh buat . awak doakan saya taw sayangg :) dulu paper nih da laa hntar kosong jewk . haha sampai markah pown kosongg kosongg kosongg . Haha .ehh tak! adew laa jugak mrkhnye sikit .heee:D k tanak ulang lagi benda nih ^^ harap ape yang saya bace tadi ingat laa esok . awk ckp kejayaan tak datang bergolek,kita kena berusaha:) eleyy ckp org pulak . awak tuh da nak SPM boleh keje pulak >< awak keje jangan gatal2 taw . k saya percaya keding saya nih . diew kan setia :) setia laa sangat :p bila kau pergi jauh ingat laa aku , bila ku disampingmu tatap muka ku, bila kau rindu aku ,sebut namaku dan ku kan datang padamu :D I MISS YOU  I MISS YOU I MISS YOU :* haha gilerr :D