Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Study first :D

Awak awak , SPM awak da nak dekatt kannn :) so,,, tak reti lagi ke sayangg :/ awak kena study hard taw :) jangan asik tidoo jewk kat lam kelas tuh taw kedinggg :D STOP dulu dating2 ,cinta2 nih sume . nnty abis spm sambung balik :p *macam cikgu da kan .haha :D stop dulu lepak2 nih -.- sehari tak lepak ta boleh kan >.<  cube laa study . berkoban sikitt masa awk tuh :p masa tuh emass :D saya tengok spm tinggal bape hari jewk lagi taw . sayanggg sayanggg . nk berjaya kena study laaa bukan kerja :p result trial da dapat kann^^bagus laa banyak markah da naik drpda dulu :) tapi kannn nnty result spm awk kena amik A ngan B cepat taw . jangan bagi org lain amik dulu :D k bila awak da abis spm mknenya awk da besar sikit laa daripda saya -.- da abis sekolaa kan . suke laa diew tuh ^^* law ceramah org tahu jewk aku nih , padahal aku pown tak study lagi .huahua :D tapi kite punye final exam jewk . awak punye lagi pentingg ! okay saya nak tengok sayangg saye berjaya . good luck k kedinggg :)