

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Blurr :/
argggghhhhh bosan meh kat tempat keje nih :3 lahaiii buat aku ngantuk jewk -_- tenet da laa laju giler :3 bos oii bos , da boleh kasi upgrade nih komputer mehh . sekarang sume da pakai software baru dohhh . da boleh tukar mozilla , google croome dahh ^^takkan nak soh aku buat . ehh lupe ict tak blajar lagi upgrade2 nih bagai :D haha . da laa speeker tade :3 errr komplen jewk laa aku nih . hihi sorry sorry . bosan teramat sangat yg memaksa aku komplen . tak tahu nak buat ape .lol :/ keje da macam lepat kat cc pulak . ngadap komputer dari datang sampai laa balik . k semua aku da bukak . lame2 bosan jadinye -_- almaklum laa saye bukan kaki on9 sangatnye pown . cehh haha :D ehh asek komplen jewk lupe pulak sweetheart kite :') hee diew pegi shah alam mehh -_- pegi akuatik shah alam katenyee :3 saye tnye buat ape , diew kate nak mndy . ehh saye ingat nak tengok jewk . pegi jauh2 takkan tengok jewk kan ^^ haha terserlah pulak kebodohan diri sendiri sebab tnye soalan yang agak teruk lagi tak betul . huahua :D gheti ke berenang sayangg ? haha mesti tak kan . k awal2 lagi da tahu :D mesti tak jadi ape kan awk berenang. haha k da start merepek like kepepek :3ehh ckap pasal berenang2 nih da lame tak pegi wetworld, sunway , air terjun sume :'( ayahhhhhh jop p holidayyyy :'/ errr sat g ayah ajak aku pulak tak boleh sebab keje :3tuh malas nak ajak . haha . sayanggg cepat laa text :'( sudah sudah ahhh swimming tuh :3 bosan mehh . jap g adew org datang baru nak text -_- sabor jewk laaa >< k ahh awk take care . i love you double triplee extra lalinkk :* |