

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
sweet memory
hey hey hey aku tak percaye cinta . haha lahaii awal2 da merepek dahh -_- ishhh da lame mehh tak update . almaklum lerr mase tak mengizikan . bz laa kate kauu .anak pdane menteri kan *perasan ^^ haha . okay okay kita ghinduu kat blog nih :'( tapi tapi lagi ghinduu kat cinta hati kita :') payah nye lerr sekarang nak jumpe -_-tapi semalm dapat gak jumpa . setelah sekian lame tak ketemu :3 poyo jewk ayat . haha . okay semalam kita p makang MCD . awokk belanje ;) da suruh simpat wet nak belanje jugak :3 degil , degil n tersangat degil >< tapi kita sayangg awak sangat2 :') act mula2 tak boleh jumpa , ayah tak bagi :3 k sedihhhhh :'( awk pulak da terus merajuk -_- pastu ckp tade mood n terus tak reply text . bagus sangat laa tuh >< pastu boleh on9 pulak tuh :3 k sedihh bila awk tinggal kan cmtuh jewk . macam laaa saye yg tanak jumpe :'/ ayah pulak mood berubah2 . mmg laki selalu mood berubah2 ke ? bukan perempuan ke selalu ? k anehh :/ tetibe pulak bagi :3 issshh main2 jewk . belasah kang . grr .then saye pown text awk :) awk ckp nga on9 . saye soh awk mndi sebab nk jumpe . k automatik mood awk berubah happy kan . lahaiiii sabar jewk mehh :3 pastu kita jumpa kat mcd . dapat jumpe lame sikit kan . macam2 kita gosip . cehh haha .okay serius ghinduu giler :'( saya rase senang n happy bila dengan awk . hope awk boleh jage saya bila saya dengan awk . macam abg jage adiknya :') tapi yg nih adik nakal sikit ahhh . awak kena sabar n terus sabar layan kerenah saye yg agak tak bape nak betul . huahua :D |