Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Melalut :D

*Asalamualaikum cikgu . *waalaikumsalam murid2 , *k duduk semua . *terima kasih cikgu .haha pelik2 jewk laa aku nih :3 ghinduu nak sekola laa katekan . k bila sekolah tak sabar nak cuti , bila cuti ghinduu pulak nak sekola . k itulah masalah saye -_- bila sekolah start automatik saye jadi senior kat sekolah . automatik bukan manual taw :D haha k serupa macam tak percaye mehh . rase macam baru abis upsr lol . haha perasan muda pulak ^^ senior woi senior . kasi takut sikit . haha poyo lelebih pulak :D seriosly cepat sangat mase berlalu :( ape aku buat dengan mase2 tuh sume  ? studyy ? k mmg tak berapa nak study laa kan -_- k mase tak boleh berputar balik :'( terus ke depan dan ke depan tanpa toleh kebelakang lagi . ape yang terjadi sebelom2 nih , result ape yang dapat anggap satu pengajaran buat diri sendiri  . pengajaran yang mampu membuat kita berfikir untuk menjadi org yang lebih baik satu hari nnty . innsyaallah :') tahun depan please please please jangan main2 :3 start sekolah bermakne SPM menghampiri . ready kee ? okay jngn mengalah sebelum mencuba . you can do it :') bagi semangat kat diri sendiri :D fokus ,fokus dan fokus ^^ err law da jumpe mmbe boleh ke fokus ? lahaiiii pandai2 sendiri laaa :)hihi . awak pulak sedar tak sedar SPM da nak tamat da kan . k awk mesty happy . tungg ahhh :3 freedom lepas nih -_- tapi ingat result SPM laa permulaan yg sebenar benarnye :) menentukan masa depan awak sayangg ;) tinggal dua paper jewk kan lagi . Ekonomi asas dengan Perdagangan ^^ k dengar kate subjek favorite :) hope sayang dapat buat terrbaik k . tapi ingat, jngn confident sangat . awk kene study hard jugak even senang bagi awk :* lepas abis SPM diew da besar mehh . best aaaa . ^^ tunggu result . sambil tunggu result kena pikir jugak ape nak buat lepas dapat result :) k penat melalut merepek2 . haha chaww dulu . tata titi tutu lalinkkkk :* k untuk lalink saye sorang jewk taw :D