

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Blalalalaalala -_-
fuhhhhh settle :') penat lahai nak layan perangai customer yang agak annoying tuh :3 haihhh memacam ragam -_- kalau yang okay memang syok jewk tapi law yang berlagak tuh tahu nak susah kan orang jewk :3 bebetul punya menguji kesabaran ahhh >< dah dah . nak memarah sangat pown tak boleh jugak kan ;)k cool n smile . please senyum seikhlas mungkin :) k good ^^ haha senget ahhh :3 ehh semalam kita pegi uptown :) best taw .kau adoo ? haha rase macam tak perlu nak membatakkan -_- haihh uptown jewk pown :3 k soryy malas nak tekan backspace ^^ bia jewk ahh :) pegi tapi tengok jewk :3 k aku jewk yang tengok . akak aku sibuk ngan shopingg diew . err mentang2 gaji dapat cepat -_- tape tape . t gaji aku pulak konfem wet hang dah abis then aku pulak shopinggggg . yeayyyyy mesty kau jeles . haha tapi rase bulan nih punya gaji nak beli barang skola .hewhew betul ke bohong ? haha sape yang rase bohong awk kena jumpa saya dan dihukum kena current :D hewhew suke giler tengok jep dalam citer tuh . lawak yang teramat sangat bodoh lagi laka laka . mwahaha ayat songsang aku buat :D ehhh bukan nak cter nih senonye :3 dari cter uptown sampai cter betul ke bohong -_- bukan punye jauh melalut . haha senonye nak cter semalam dapat pau ayah . okay muka sedih saya berjaya :D yeayyy tahniah kat diri sendiri 'tepuk tangan' :D dapat pau beg jewk . akak lagi bnyak beli :( haihh tape tape . penat bisik2 dengan ayah cakap nak beg tuh . hihi sampai akak geram tahap babun hutan . mwahaha jangan ahh jeles .da terang2 ayah lagi sayang aku . bhahaha 'gelak jahat' memang ini selalu menjadi topik hot pergaduhan kami . sampai mama pown da paham :3 mama sampai cakap akak macam mak tiri dah sebab suke jeling bila memarah marah . mwahhaha :D haha tapi masalahnye semalam ayh belanje akak ngan mama jugak beg . haihhh baru ingat nak sorang -_- err bagus ayah cuba adil bagi kitorng tanak gaduh . tapi mane boleh akak dapat gak :( biaa ahh diew beli guna gaji diew -_- law mama tape gak . ehh sweet ohh bapak kita , even mama tak ikut siap belikan beg lagi . yang penting diew pilih sendiri , wane favorite mama pulak .diew kata buat mama pakai hari 2 .die mesty lebih tahu mama suka cmne kan . awww suke suke :D i'm proud with you papa sebab sentiasa cuba adil :* sambung balik cter pasal akak aku sorang tuh yang aku sesayang lelebih tuh . hihi suka giler diea ayah belanja jugak .sampai aku pulak bengang .grr masalah negara kan kitorang -_- tapi saya sayangg diew ,selalu shoping sesama ,diew tempat gosip, tempat mengadu yang paling penting diew laa orang yang saya maki bila bengang dengan org lain :D ehh lagi satu , dia mangsa yang saya selalu tolak bila tengah tidur . saye punye tempat luas n diew mesti dapat sikit sampai nak jatuh dah . haha jahatnye o.O hihi kesian kan . saya nakal jewk ahhh :D ehh semalam kita OTP kan kan :) patut awak suruh saya cakap bila da balik gtaw :3 grr tapi kita OTP tergantung :'( tade wish night sume :3 mane tak nye tengah syok2 bergayut , bunyi pintu org bukak o.O seram woii time tuh . konfem ayah . grr da pukul 2 lebih kowt . law ayah tahu saya tak tidoo lagi mampusss :'/ tekaan saya sesangat tepat dan untung lampu sume da tutup , terus mati kan fon n buat2 tidoo .dalam hati harap2 ayah tak nampak . hihi bukan ape t awk yang kena ceramah ngan ayah :3da nak pagi tak tidoo lagi -_- ayah da okay tanak ahh jadi tak okay balik kan :) bukan senang nak dapat peluang kedua . sebab tuh saya kena berlakon :') takut nye mengalahkan takut awak marah taw :D bila saya bukak mate sikit tngok ayah dalam bilik lagi . risau jewk law diew perasan saya tak tidoo . terus fon sorokkan ^^ sat g law diew amek fon lagi mati sebab fon panas :D haha pastu saya sempat anta text kat awk time ayah da kuar . saya dengar bunyi tv . sah ayah yang tengok :3 pastu saya guling-guling smbil pk ayah nmpk tak tetibe pintu terbukak lagi . k betul2 menguji kesabaran :3 pastu saya rase macam terang jewk >< rupanya ayah usha pastu tak tutup pintu balik :3 k sampai dua kali diew check :D nasib baik tadi ayah tade cakap pape ^^ mybe tak nmpak . i hope that :') k harap awak paham saya yee sayanggg :'( bukan saya nak main matikan jewk -_- tapi keadaan time tuh yang buat saya terpaksa matikan :'/ |