Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




co cuwitt muwitt

aww aww cuwitt nyee :') k nih tak tipu , ini betul2 taw. percaya laaa :D hee sumenya dalam gmbar nih dorang buat same2 ^^nak jugak nak jugak :D bila saya happy dengan dia, gaduh dengan dia , makan dengan dia, manja dengan dia, sweet dengan dia .sebab dia paham kita n diew always dengan kita . aww :') siapa laa yang jadi 'dia' tuh kan ? :/ err tak tahu tak tahu :'/ tapi saya harap 'dia' tuh awak laa orangnye sayangg , ehh pndng blakang watpe , awk laa , yee awak NOR AMIRUL SUFFIAN B NOR AZLAN :')haa sebut name baru pandang :'D haha saya harap awak yang nnty adew disisi saye setiap hari, jam , minit dan saat . muka saya jewk penuh kat mata awak . hewhew gegedik kan . haha :D tapi kita boleh cakap, berharap n berdoa jewk kan . semuanya da ditentukan :')harap jodoh dengan kita :'/ ehh macam terjiwang pulak , k nih gambar nih punya punca ahh >< act geramm senonye . indahnya dunia kan law tiap hari dalam kehidupan penuh dengan gelak tawa n happy always :D tapi tade nye macam tuh kan kan-_-gambar nih time happy jewk , cube time gaduh tangkap gmbr , konfem hilang sweetnye . HAHA banyak komplen btul ahh >< jeles tngok gambr nih laa :'( tape tape sabarr :D sape yang tanak cmni kan ? tnye laa sume org mesty nak punye :* nih yang terus nak berangan nih . haa kan da start . hihi nak bercinta bukan setakat dimulut jewk , tapi dihati dan nak bercinta sampai ke syurga <3 insyaallah :') mungkin benar bila kita rasakan rindu yang sangat mendalam baru laa kita tahu erti dan makna seseorng itu dalam kehidupan kita :') tapi tak semua rindu boleh diluahkan , tak semua cemburu perlu diberitahu ,tak semua sayang harus ditunjuk sebab ada perkara yang lebih baik jadi rahsia . sorry pinjam ayat yang awk tweet ;) tapi awk pown copy jugak kan :p ada betul jugak ayat nih :D law camni law rindu ke marah ke jeles ke blog jewk laaa tempat nak kasi tahu . tapi kau kena janji jangan bgtaw tuannye taw .law diew nak bukak blog jewk cakap jewk internet error ke ape ke , yang penting jangan kasi diew bace :p hewhew  sebab ini rahsia kita dua jewk :'D janji taw taw . k sebab tuh aku sayang kau jugak :* hihi da jauh da merepek nih . :3 tapi sukati waa ahh . nih blog wa maa >< haihh marah nih .tolong takut cepat :D Do you know how much i LOVE  you ? hm I love you more than words can say :') k diam . bye :*