Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:





ehh ehh arini 6hb 12 tahun 2012 bersamaan dengan bufday kite ahh . hihi ^^ happy birthday to me , happy birthday to me, happy birthday happy birthday to me :D hee nyanyi tok diri sendiri . huahua:D ehh ehh tade salam terus sergah jewk aku nih . haiihhh mane adab :3 sorry soryyyy ^^ assalamualaikum warga twitter . oppsss buat org marah jewk aku nih , sorryy lagi sekali . tersilap senonye . so lazyy nak backspace :3 nak cakap warga blogger senonye . hihi :D okay sudah sudah dengan silap silap tuh sume . ambil yang jernih buang yang keruh :3 k memang tade kena mengena langsung , da tahu dahh Haha :D okay semalam kita tak bape nak sihat . soo sedihhhhh :'( pening pale dan sebagainye , rase cam nak demam :3 mak kita cakap kita demam bab tak makan nasi . Haha padahal diew tak tahu anak diew main hujan then tak reti nak mandi .bila air ujan dahh menyerap kat kepala tuh yang boleh sakit kepala . k macam doktor tak ? hihi ^^ tapi malangnye nasi pulak yang dikatakan punca . so soryy yee nasi . bukan tanak makan tapi da kenyang woii hadap roti canai even sekeping jewk . hihi :D nasib mama tak tahu aku men hujan law tak sekali ceramah+motivasi+leteran+kata kata ejekan sepeti 'padan muka' dan sebagai bagai nye . haha :D k stop merepek :3 tapi semalam kita kuar jugak even demam . da ayah nak belanje makan follow jewk ahh . tade selera pown senonye . tapi tade selera pown telan jugak sampai habis . haha pepelik jewk aku nih :/ makan kat shah alam jewk pown .tak tahu name kedai ^^yang tahu makan seafood . nyummm nyummm . tapi cam tak puas , nak lagi boleh . nak ikan besar, udang n ketam besar besar tuh .Awmmmmm^^ Haha ngengade -_- pastu kita pegi giant shah alam . sho sho shopingggggg <3 best best . kopak aku dol time dapat gaji ajak pegi jejalan :3 tapi sokay sebab best :) kakak kita belanja seluar ngan tudungg .penat buat ayat nak pau . hewhew suke suke <3 thank you kakak ku sayangggg :*  then beli big apple ^^ K senonye kan bukan nak citer nih . Haha permulaan jek tuh . Hihi . nak cter tepat kol 12 jewk my abang sayang bie lalinkk kite call . tapi jam saya blom kol 12 lagi nye pown . err tape tuh bukan masalah :) k saya ingat just nak wish bese2 jewk . tak diew nyanyi laa kan -_- alolo sweet sweet jewk . malu kite dibuatnye ^^ tapi kita terharu sesangat sangat :* mekasih awak sebab nyanyi lagu happy birthday dua bahasa . bahasa melayu ngan bahasa inggeris :') nasib tak bahsa jawa :D suara awak comel . siyes tak tipu . Hihi .ingatkan tuh jewk , sekali awak call lagi . memacam lagu kuar :') happy nyeeee :) macam dengar awk karok kan . saya cakap sikit yg lain sume dengar awak nyanyi :') so cuwitt ^^ first first sekali awk nyanyi lagu cinta pantai merdeka . fuyoo fuyoo :D merdeka laa sangat kan :3 then kedua tak tahu tajuk . hewhew . ketiga lagu ape ehh ? --' haaa lagu tuhan jagekan diew . alolo even sikit jewk cair k dengar :* last sekali lagu hari hari rindu . ehh betul ke tajuk nih ? betul rasenye . bebedal jewk ahhh ^^ da macam karok kann :) sampai nak tertido taw . haha memang semalam segala jiwang awk keluar . tapi tak tahu laa adew simpan jiwang lagi yg saya tak tahu . hihi .awak awk saya happy sesangat . thank you sayangg :* saya bersyukur sebab saya masih bernafas , masih adew family disisi dan awk jugak sayang n saya harap saya dapat jadi org yang berjaya one day nnty . insyaallah :')