Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Happy annivesary :*

ehh ehh nak buat title besar HAPPY ANNIVESARY boleh kan kan ? ;) walaupown da lepas tapi nak cter lagi . sebelum nih post tapi tajuk besar lain . hihi law tak boleh pown nak jugak . hee gegedik kan :D haha  sekarang 26/12/2012 . annivesary kita 23/12/2012 . walaweyhhh da lambat tiga hari meh :D tapi senonye tak lambt pown .kat blog jewk lambat ;) tapi rasenye post yang lelepas pown adew update kan kan :) cuma nak lagi . bhahahahaha tak salah kan :/ law salah sorryy laaa yee :D awakkkkkkkk .. thankss yeee sayangg :') even semenjak dua menjak nih kita bnyak gaduh tapi hati saya tak penah dan tak akan berubah . tetap untuk awak . yee awakk orangnye :')

    HAPPY  ANNIVESARY SAYAN



 Ehh ehh adew belon laaa <3  satu untuk awk satu untuk saya . haha k saya da start ngengada pulak . hewhew .Dah 7 bulan da saya kenal awak kan .yes memang tak lame yang bertahun2 macam org lain tapi dari bulan laa ke tahun kan :') kalau adew jodoh insyaallah tak ke mana kan lalinkk kan :*


  • First skali thanks for everything sayang :') awak sudi sayang saya , cinta saya dan rindu saya sepenuh hati :*
  • terima kasih sebab awak sentiasa cuba untuk paham perangai saya yang agak tak betul kadang kadang :3
  • thaks sebab selalu mengalah ngan perangai budak2 saya yang kekadang boleh buat orang menyampah  tapi awak still cool :D
  • thanks sebab selalu belanja saya :') saya tak pau awak tapi awak yang nak belanje kan kan :p hihi
  • thanks sebab awak tak buat ape yang saya tak suka :*
  • thanks sebab awak selalu buat saya tersenyum , tergelak macam orang gila :D 
  • terima kasih sebab selalu buat saya bengang rase cam nak cubit2 awak :p
  • thanks sebab still tak putus asa untuk buat saya betul2 percaya kat awak :*
  • thanks sebab selalu jadi peneman saya merangkap bodyguard yang setia :D ehh bukan bodyguard tapi pelindung :)
  • thanks sebab menceriakan hari2 saya dengan kenakalan,kegedikan,kemanjaan awak :')
  • thanks sabar dengan perangai nakal saye yang suke buli awk :P
  • thanks sebab awak buat saya rasa dihargai :')
  • thanks sebab ikhlas kawan dengan saya
  • thanks sebab mengajar saya erti kesabaran nak tunggu awk bngun :D
  • thanks sebab awak still mampu tahan kena perli ngan saya :p 
  • mekasih sebab awak pilih saya dari ramai2 pom untuk kenal siapa awak dengan lebih rapat :')
  • thanks for loving me dear :'D 
  • saya harap cinta kita kan tetap bersatu :') 
hee thankss yee sayangg :* err sorry law post kali nih agak jiwang o.O k bukan agak tapi memang jiwang :D saya happy dapat kenal dengan awak kedingg :*