Happy annivesary :*
ehh ehh nak buat title besar HAPPY ANNIVESARY boleh kan kan ? ;) walaupown da lepas tapi nak cter lagi . sebelum nih post tapi tajuk besar lain . hihi law tak boleh pown nak jugak . hee gegedik kan :D haha sekarang 26/12/2012 . annivesary kita 23/12/2012 . walaweyhhh da lambat tiga hari meh :D tapi senonye tak lambt pown .kat blog jewk lambat ;) tapi rasenye post yang lelepas pown adew update kan kan :) cuma nak lagi . bhahahahaha tak salah kan :/ law salah sorryy laaa yee :D awakkkkkkkk .. thankss yeee sayangg :') even semenjak dua menjak nih kita bnyak gaduh tapi hati saya tak penah dan tak akan berubah . tetap untuk awak . yee awakk orangnye :')
HAPPY ANNIVESARY SAYANG
Ehh ehh adew belon laaa <3 satu untuk awk satu untuk saya . haha k saya da start ngengada pulak . hewhew .Dah 7 bulan da saya kenal awak kan .yes memang tak lame yang bertahun2 macam org lain tapi dari bulan laa ke tahun kan :') kalau adew jodoh insyaallah tak ke mana kan lalinkk kan :*
- First skali thanks for everything sayang :') awak sudi sayang saya , cinta saya dan rindu saya sepenuh hati :*
- terima kasih sebab awak sentiasa cuba untuk paham perangai saya yang agak tak betul kadang kadang :3
- thaks sebab selalu mengalah ngan perangai budak2 saya yang kekadang boleh buat orang menyampah tapi awak still cool :D
- thanks sebab selalu belanja saya :') saya tak pau awak tapi awak yang nak belanje kan kan :p hihi
- thanks sebab awak tak buat ape yang saya tak suka :*
- thanks sebab awak selalu buat saya tersenyum , tergelak macam orang gila :D
- terima kasih sebab selalu buat saya bengang rase cam nak cubit2 awak :p
- thanks sebab still tak putus asa untuk buat saya betul2 percaya kat awak :*
- thanks sebab selalu jadi peneman saya merangkap bodyguard yang setia :D ehh bukan bodyguard tapi pelindung :)
- thanks sebab menceriakan hari2 saya dengan kenakalan,kegedikan,kemanjaan awak :')
- thanks sabar dengan perangai nakal saye yang suke buli awk :P
- thanks sebab awak buat saya rasa dihargai :')
- thanks sebab ikhlas kawan dengan saya
- thanks sebab mengajar saya erti kesabaran nak tunggu awk bngun :D
- thanks sebab awak still mampu tahan kena perli ngan saya :p
- mekasih sebab awak pilih saya dari ramai2 pom untuk kenal siapa awak dengan lebih rapat :')
- thanks for loving me dear :'D
- saya harap cinta kita kan tetap bersatu :')
hee thankss yee sayangg :* err sorry law post kali nih agak jiwang o.O k bukan agak tapi memang jiwang :D saya happy dapat kenal dengan awak kedingg :*