

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Kebodohan apakah ? --'
hey hey blogger :* nak tahu ceciter nih tak . nak gogocipp nihh . bhahaha :D ehh bukan nak gocip tapi nak story cerita :) kawan2 kita semua blacberry user taw .now faghaa pulak dah . okay aku lembab taik hidung masin . sebab still nokia user . ehh ? haha :D bunyi macam jeles kann kan . haha idak ahh cume rase stupid sikit . bhahah :D kenapa cakap macam tuh ? :/ haihh nak cter ahh nih . al kisahhhhh -_- seekor kambing bertemu dengan lembu dan berkhawin . ehh pepelik jewk kan . dah jodoh nak wat cmne :/ haha k sudah cukup sudah merepek repek like kerepek pisang :3 ngee :D senonya salah sendiri jugak tak dapat fon tuh lagi . hihi bukan sebab my father tanak belikan . haha sebab tuh cool lagi sebab sndiri punya pasal :D pada suatu malam . jeng jeng jeng . k da macam cerita hantu nye pown :D haha ayah tanye nak ke , then diew main2 plak then buat lawak bodo pulak :3 k like father like daughter laa kan suke bergurau tak kena tempat kekadang -_- haha time tuh pulak mood tak berapa okay kate kau :3 then bila agak bengang n org asek tanye jewk terus cakap 'tanak ahh . da lambat da pown ' marah kan ayat tuh . bhahaha :D pastu ayah tnye lagi -_- betul ke tanak nih o.O bukan semua mmbe alang da pakai ke ? :D k tak paham betul laaa , da cakap nak kannn :'( ishhh tumbuk ayah lelaju kanggg :3 tapi cakap dalam hati jewk sume tuh , cakap ngan ayah tanak jugak . 't gaji boleh beli sendiri ahh, lagi power punya' k nampak tak ego saya agak tinggi bila tengah marah . hihi dah ayah lambat sape suruh :3 then ayah cakap bagus ahh camtuh . berdikari , baru ingat nak ajak beli tapi da cakap cmtuh :3 perhhh perhh setepek bodoh kat diri sendiri :D please jngn cakap aku bodoh sebab tengah bengang ahh time tuh , sume men cakap ikut sedap jewk -_- tapi depan ayah still cool lagi :'D alaa ayah nih mane orang tahu tuh cakap betul :'( err nak beli kebenda gaji da abis . bhahaha padan muka setepek lagi sebab bila adew duit terus shopinggg tak ingat dunia . bhahaha kena lagi :'( ini laa padahnye law cakap main redah jewk tak tengok kiri kanan trafic light sume men langgar jewk :D kalau sebelum nih still cool lagi tapi bile mmbe aku lagi sorang da beli mmg menyesal tahap babi hutan tapi tak guna dah :D haha senonye saya tak suke cakap bnyak2 kali -_- tapi senonye da bnyak kali jugak cakap :D then bila sekarang tnye ayah kena balik ape yang aku cakap :'/ k setepek kena perli .ehh kate aritu nak beli sendiri kan . bhaha so sad :'D siyes tak tipu . tapi saya sentiasa cool depan semua orang . ehh ? :'/ then bila ayah da cakap macam tuh memang agak bengang n ter sesangat tercabar :D terus tak cakap pasal tuh depan ayah dah -_- tengok ahh nanti org beli sendiri :D haha tapi tak bermakna tak bertegur k :) cume malas nak cakap lagi nnty kena setepek lagi n merasai kebodohan diri sendirinye pown :3 bila cakap ngan akak diew gelak membodoh kan aku :D haha ayat ape aku guna :3 bedal jewk ahh -_-akak cakap padan muka . haihh menyesal bgtaw :3 tapi akak cakap nnty ayah mesty beli kan jugak punye , tapi kau tunggu ahh gaji kau baru ajak -_- ehh macam tuh ? :'/ mybee :) aku rase ayah tak sekejam tuh cume nak tengok aku sanggup ke idak tunggu gaji sendiri :') k sedap kan hati sendiri :') haha k benda da lepas :') lupekan jewk ahhh . tapi sekarang tengah try pau along :Dgaya macam nak belikan dohh, siap tnye nak yang macam mane . then cakap ikut kau ahh . k nmpak tak ayat bodek tuh:D then dia kate nnty aku tnye mmbe aku o.O tak percaya , perbualan nih baru jewk semalam :D diew lepak kat uma , mybe mood tengah bahagia sebab nak bertunang kan , k macam adew chan sikit , sikit ahh :D haha takkan belanje makwe boleh adik yang kau selalu memarah nih tak boleh kan . bhaha tengok jewk ahh nnty -_-law nak beli guna duit aku ? err pikir bnyak kali jugak ahh kowt :D baik aku shopingg dari beli kan :/ haha pape jewk ahh . tak pakai pown tape :Dk cume nak bgtaw pengajaran kat diri sendiri lain kali cakap jangan main lepas jewk . da berapa kali cakap then kena kat diri sendiri balik :3 kan da kena :D okayyyy soryyy tak buat lagi :') tapi saya sayang ayah saye sebab diew da buat aku terpk dengan sendirinye -_- citer nih da lame dah .tak ingat bila :D da lupa n teringat terus update :') k diam2 taw . jngn cakap kat pakwe kita or semunye ahh . nnty dorang msty cakap padan muke -_- ehh pakcik keding law bace jngn cakap padan muke or gelakkan or bgtaw kat org lain or pape jewk ahh yang berkaitan dengan kejadah nih haa >< kalau tak majok ngan awak seminggu . k bye ! |