

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Maaf :'(
hm hey blogger :') giler berabuk woi blog nih . fuhhh fuhhhh * tiup habuk * :) huwaaaa . sedihnye . sobb sobb :'( bertambah feel bila sambil dengar lagu jiwang . perhhh gempak jadinya :D haha sudah sudah laa merepek :3 dengan salam nye tade . main redah jewk tahu >< nih marah nih :3 k soryyyyy :( Assalamualaikumwarahmatuwaiwabarakatuh :) ehh betul ke camtu spell diew ? err bedal jewk laaa :* hihi mmg kat blog tmpat lepas perasaan yee ? err MYBE . 99% dari 100% :) hee tapi bukan sedih jewk luah kat blog . semuanye sekali laa . bila happy , gaduh , sedih , majok err semua laaa :') k dah dah laa melalut . siyes sikit laaa >< k tak tahu nak cter mcam mane -_- yang saye tahu saya rinduu awakk :'( ehh diam2 sikit . jangan gtaw budak keding tuh taw . nih rahsia :') tapi law die bukak mesty dia tahu jugak -_- haihhh tape laa . tak salah pown die tahu :* k semuanye bermula seperti biase .berjalan sepeti hari2 yang sentiasa cerah :') tapi disebabkan semenjak due menjak nih hujan sentiasa membasahi bumi sedikit sebanyak membuatkan semuanya agak kelam kabut :D haha cehh da macam sastera dahh ^^ merepek sampai lari topik dah nih . huahua k sambung balik :D senonye sume okay . tiap hujung minggu awak keje macam biase .kerja,kerja dan kerja . sampai tengah malam sambung pagi pastu ke petang sampai malam balik :3 k kesian kat awk . mesty penat tahap babun hutan kan kan :D haha bosan taw saye nak menunggu awak punye abis kerja tuh -_-tapi tape saye paham :') awak keje kan bukannye menggatal :') saye tetap tunggu awak sebab awak kan jantung hati saya :* hihi tapi bila awak da tade keje awak mesty terus text saya kan :')masa annivesarry kita yang ke 7 bulan pown awak tetap wish malam tuh kan :') saya dah tidoo time tuh . saya tunggu awak text tapi ingat awak lupa or bz . tapi bila esok saya bngun adew text wish dari awk :* terharunye bila awak tak lupa sayangg :* tak lmbat lagi kan nak ckap happy annivesary yg ke 7 tahun :* ehh 7 bulan laa..hihi 7 tahun tuh insyaallah akan datang :') iloveyou sayanggg :* k sambung balik topik asal . hihi :D tapi malang nye saya agak teruk bila tak tahu nak paham awk :') da tahu awak penat tapi cakp n pikir benda yg awak tak suka :'( memang angin laa awk . da laa penat pastu adew org cari pasal :( sedihnye dengan diri sendiri :'( saya mintak maaf k sayangg . maaf yang teramat sangat :') awak marah betul kan . k takut laaa :'(da mintak maaf tapi awk still marah jugak semalam . bila cll ckp nak tanak jewk . tak mcm selalu gelak2 :'( awak ckp awak tanak saye ckp benda tuh lagi . k saya janji tak cakap lagi :') soryy yeee sayang -_- i love youu and only you in my heart :) Amirul suffian :* |