

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
No comment :)
okay okay memang tade ape nak diceritakan pown senonye -_- tapi kan kan so lawakk ahh gmbr nih . haha memang sesangat masok air bila kuar berdua ngan akak . sume tempat singgah even pakai bju kurung . huahua :D ayu gitu rasenya ^^haha org pandang tapi ado aku kesah ? :/ memang tak boleh dikira bape banyak gambar yang adew :D bila dengan akak automatik jadi suke gegiler bergmbar . k itu fakta yang tak boleh disorokkan lagi ^^ sebab memang ape2 berdua jewk . gogosip , cter pasal trend terkini bla bla bla..... gegaduh pown berdua . bile sampai time gaduh konon ahh tanak tegur sume, tanak share rahsia ape laa bagai , nak kantoi kan sume ahhh >< haha tapi itu hanye dimulut dan seketika jewk pown . t lelame automatik tercakap sendiri . hihi so cuwitt kitorang :* tapi tapi kebanyakkan nye akak kita yang pujuk kita . haha sampai semua ayat ayat sedih kuar . kononnye adik bradik pom berdua jewk laa , t nak ckp ngan sape laa , t nak tnye sape pkai baju mane smart laa sebab diew suke pakai baju yang menampkkan kebudak budakkan . akak oii awk tuh da umur 22 k .tukar laa baju macam makcik2 sikit . haha :p memang sesangat kelakar . senonye tak suke sebab bile g mane2 org akan cakap saya akak >< k tak puas hati . sebab katenya akak lagi tinggi dari adek :/ so what the problm ? grr bebengang jewk -_-tapi yang tak tahan bila adew org ckp kitorang kembar :/ memang nak perli aku ahh tuh :3 kembar jarak 5 tahun woi umur :3 muke aku nmpk tua ke or muke akak nampk macam budak2 ? persoalan yang tade jwapan -_- pape pown i love you ahh akak ku pendek lagi gemok :* tapi kan senonye bukan nak cter sal akak ahhh :D hihi terlebih pulak pendahuluannye . so soryyyyyy :( hihi nak cter gmbar atas nih . k gmbr nih sesangat special untuk awak Mr keding :* saye soh akak tngkp gmbar then akak ckp asek senyum same jewk . so boghinggg . k kena setepek dengan akak -_- sukati ahh nak wat senyum cmne :3 then terpikir kejadah nih haaa >< haha so lawakk kan gambar nih . tahu tuh :( bab tuh masuk kat blog jewk .hihi khas untuk awk sayangg :) nmpk tak nmpk tak gmbar tuh nga watpe ? law tak nmpk saya sunat kan awk >< haha I love you I love you I love you :* |