Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Snap snap :*

hihi nampak tak? :o okay okay kita tiru gaye orang tuh ahh -_- so soryyyyyy yee keding tiru gaye awak  :p tapi sukati kita ahhh :D comelkan saya ? k da tahu . Haha terperasan laa pulok >< ehh baju wane same ahh .k baru perasan .hihi :*
 alolo gmbarnye . tak boleh blah . haha k da tahu :D tapi tak kira ahh ,nak masuk lam blog gak . blog nih kan kita yang punya . so sukati wa ahhh ><  hihi tempat len tanak masuk kan .:p sebab ? kita so maluuu .hee :') ehh gmbr pertame kita tengah usha pakwe kat blakang ahhh . opsss jngn ahh jeles yee sayang sebab kita tipu jewk :p yeahh awk terkena :p haha :* kita senonye nga pandang gambar sebelah tuh haa . sibuk betulkan cincin -_- k lagi sekali awk terkena ^^ hihi
k gmbr nih pulok ? opss saye tak suke org komen k .saya komen tape . hihi harap maklum :')k tade ape nak dicakapkan cuma yang pasti terserlah laa pulok kecomelan kita . opss perasan :D haha gmbr pertama ? kita tunjuk cincin kita ahh . adew dua pulak ^^ hihi penuh tangan taw :D tapi agak aneh sebab tangan cam hitam sikit >< haha nih bengang nih . hihi so sengalll -_- gambar yang lain hanye mampu tersenyum dan terus tersenyum sebab senyum kan sedekah . ceh ceh :D