Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:





heluuu assalamualaikum :) hey hey nak story moryy nihh , hihi tade pape pown senonye . yeayyyy kena tipu :p bhaha ehhh da masuk sekolaa ahh . tak sedar dah 3 hari da sekola . k sesangat pantas :( then aku kat sekola da macam kekanak raibina  dowhh . bhaha dengan baju besar nye bagai . comel sangat :3 grr tape tape , nnty kita kecik kan ahhh >< start masuk form 5 semua cikgu yang masuk memang kena push untuk SPM ehh ? :'/ grr sabar jewk ahh . asal masuk kelas topik hot yang diceritakan SPM . woii seram ahhh :( cikgu ckp no more playing2 , nor more gocip gocip . hihi masalah nye nape budak laki pandang kitorang sume ahhh >< heyy diew pown kaki gocip jugak kan , aku tak main ahh gocip2 nih, cume da org story kita dengar jewkk ahhh :D haha fom 5 tak lari dengan kata2 semangat , kesedaran dan sebagainya untuk SPM -_- chill ahh , lame lagi kan :D haha k cikgu kita kate tak boleh pikir lame lagi .sekarang masa sesangat pantas . t tahu tahu da tengah tahun then akhir tahun -.- okayy baru tahu macam nih upenye budak fom5 sebelum2 nih rase , asek kena push :3 tapi untuk masa depan kann ,so just move on forward and forget your past :) okay bi aku agak kepelikkan , tape kita belajar :) almaklum laa org london memang cenggini . bhaha :'D bila tengok cikgu yang ajar kebanyakkan cikgu yang same tapi tetibe ....... jeng jeng jenggggg .haa takutkan :D ada satu manusia yang agak tak berape nak nmpak masuk -_- nmpak misai jewk lebih .:D k cikgu nye comel kate kauu , kecik jewk . err ehhh ? :/ haha k no more kutuk2 kan , tak baik tak baik . just smile :) hihi okay mule2 ingat diew relief tetibe nmpak diew bawak buku teks sejarah form 5 . k saya cool lagi , tapi si anis da bengang , takut diew ajar :D haha jyeaahhh hakikatnye diew guru matapelajaran sejarah yang baru :) agak agak nye kan nape cikgu sejarah tukar :'/ cikgu da tak sanggup kowt nak ajar sejarah sebab tahun lepas cikgu mengajar sorang2 . hihi kee cikgu pindah ? :/ okay tade jwapan lagi pown :'D okay senonye cikgu sejarah yang baru nih dulu form 3 cikgu tusyen kita ahhh :3 tapi dekat tempat tusyen okay jewk . kitorang yang buli diew :D tapi sekarang gile berlagak ahhh cakap nye -_- macam2 komplen teluk gadong kan >< hoii teluk gadong da jadi sekola awk jugak yee pakcik , so takmo kutuk sekola sendiri . takmo k takmo , tak baik taw :) tapi okay gak ahh diew ganti , nmpak mcam tegas :3 sume diamm , aman kelas :D tapi tak tahu ahh hari2 akan datang , harap2 dapat belajar ahhh :') then sampai mase cikgu ICT pulak masuk , bla bla blaa ,,,,,, tetibe diew kate eksimen fom4 bnyak tak siap lagi . ahhhh choii ahhh , fom4 cmpur fom5 lagi -_-  ceritanya cikgu cakap law nak buat waktu sekolah memang sangat2 tak sempat . so ckgu kate mybe petang , hari sabtu or cuti sekola kena buat . k masalahnye aku keje -_- haihhh sabar jewkk ahh :3 tape tape , law ade kite cuti ahh keje kan :) eksimen lagi penting . diew memudahkan kita skor paper ICT  , cikgu cakap eksimen buat betul2 n dapatkan mrkah penuh . k insyaallah ;) okay sweetheart kita boleh pulak aritu anta semua alat tulis :3 k perli ape sayangg nih . haihhh tahu ahh saya beli sume mcm tak beli . beli sebatang jewk . bhaha kelas kau jahh :D tapi sekarang da beli , cmpur dengan sayang kita bagi , haaa kan da jadi bnyak :)kalau pen da ade kita kena ahh buat semua keje kann . no more reason k :D hihi thankss k sayanggg belikan kita :* tapi senonye tak payah laa kan :3 siap anta kat tempat keje lagii . awww terharu sebab sanggup datang nak kasi tuh jewk :') iloveyou kedinggg :* k bye