

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Kena marahhhhhhh :'(
Assalamualaikummmm :') blog ohh blog ,kuar laaa cepat . kita nak story2 nihh :) fuhhh fuhhhh berabuk daa blog aku nih :'( da lame tak update . so soghiiii :') hee okay automatik rase kekok sebab da lame tak menaip kat blog-_- nak cter apee ehhh ? hee nak cter pasal jantung hati kita boleh ke idakk ? :/ tak boleh pown kena boleh kan jugak . hee nak cter aritu kita kena marahhh :'( so sedihhh teramat sangat k :(kire cter past tense laa nih :D sayang kita marah kita weyhhhh :'( first time ahh awak cakap kuat giler . ingat aku pekak keee sayanggg ? -_- haihhh sentap teruss aku . hehe baru tanye sikittt da anginn :( cenggini ke sayanggg ? :'/ haaa cenggini ? -_-ishhh sabarrrrr :') cerita nye bermula pada suatu malam nye pown , kita otp :) saya call awk dulu . mybeee, tak ingat :) then cakap cakap dan cakap tetibe tut tuttt tutttt tuttt ......................... putus daaaa -_- gegeram jewkkk tahu takk . heee then call balik tak angkat ,call lagii ,tak angkat lagiii siap masuk voicemail lagi kate kauu :D pastu angkat , saye tanye ahh nape matikan fon , k pastu terus marah tak tentu pasal kan .cakap laa fon mati tu slow slow :'( soalan tuh salah ke tanyeeee ? :'/ hm okay tak pahammmmm -_- tapi tape semuanye daa okay sekarang :') saye da maafkan awk dah . awk pown da janji kan yang benda nih cukup sekali . saye tanak kali kedua or ketiga sekali pownn :'( plishhhhh layan saya, cakap ngan saye same macam awk cakp awk sayangg saye :')layan macam org yang awk sayanggg k <3 k love you :* |