

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
23.02.2013 <3 heee tarikh nih besok ahh , cepat seharii boleh kan :D Sayee happy sangat bile tarikh nih datang and awk adew dengan sayeeeee . iloveyou sayanggg :* happy anniversary 9 monthss :* ehh cpat sehari , haha sokayy laaaa . ;) saye sayangg awk and saye harap sayang,cinta awk dekat saye tak penah berkurangg sikit pown :* saye harap awak setia dkat saye sorang jewk sebab saye setia dekat awk sorg jewk , tade yang kedua ape lagi ketiga :* kalau awk adew terminat or tersuka dekat pom lain awk bagitahu sayee k .saye tanak bahagia dalam penipuann :')saye harap tarikh nih terus jadi tarikh yang bermakne buat sayee dan awak :) haaa cukup laa dulu , t sambung lagii .bantal da panggil ajak tidoooo . hihi :D iloveyou until my last breath <3 |