Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:





23.02.2013 <3 heee tarikh nih besok ahh , cepat seharii boleh kan :D Sayee happy sangat bile tarikh nih datang and awk adew dengan sayeeeee . iloveyou sayanggg :* happy anniversary 9 monthss :* ehh cpat sehari , haha sokayy laaaa . ;) saye sayangg awk and saye harap sayang,cinta awk dekat saye tak penah berkurangg sikit pown :* saye harap awak setia dkat saye sorang jewk sebab saye setia dekat awk sorg jewk , tade yang kedua ape lagi ketiga :* kalau awk adew terminat or tersuka dekat pom lain awk bagitahu sayee k .saye tanak bahagia dalam penipuann :')saye harap tarikh nih terus jadi tarikh yang bermakne buat sayee dan awak :) haaa cukup laa dulu , t sambung lagii .bantal da panggil ajak tidoooo . hihi :D iloveyou until my last breath <3