

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Blogggg , ghinduu giler-giler tahap babun nak menaip kat dalam nih . da lame tak luah kan sgala jenis perasaan yang ade dalam hati :'( okayyy susah nk update sebab skrg da jarang on9 guna lappy . nih dapat on9 kat lappy terus cari kau taww , awww sayangnyee aku kat kau :') bile tengok balik cerita aku ada kau ada seriosly aku teringat mase kita first2 kenal sayanggg <3 semuaa indahhh ,name pown baru kenal kan. tade ape nak digaduhkan,dicemburukan :') tapi sekarang lainn , macam2 datangg , yess cinta tak semua indah .segala jenis perasaan ade bile kita da makin lame kenal :') rase macam nak first2 kenal duluuuuuuuu tuh :'( makin kita sayangg kat orang tuh makin bnyak dugaan dan ujian datangg :') seriosly sekarang aku rase kesabaran aku betul2 teruji bila kau start rapat dengan tirahh . okay makwe faiz kan ? :) kuatnyaa perasaan cemburu aku nihh :'( kita kena kuatt kann :'D nape diew mesra sangat dengan kau ? semua masalah bagitaw kau ?ape2 sikit kau .mintak tolong sikit kau. dia tahu awk da adew gf tapi kenape diew still nak gtaw n kongsi cerita ngan awak semuanyee . dia tak terpikir ke nnty saye marah ,saye bace keee semuanye:'/hm semua org lain2 cara pikir :') yee diew kawan awk , and awk nak tolong diew .okay saye paham awk dan saye tade hak nak halang dengan siapa awk kawan kan .saye bukan bini awk ke ape kee so semuanye hak awak :')tapi makin lame awak makin rapatttt .hmm kita selalu sangat gaduh pasal diew :'( saye tahu saye tak patut pikir awk bukan2 .yee saye tak pikir awk bukan2 ,saye cume tak boleh bila tengok dia mention awk , diew im awk and semuanye laaa berkaitan awak ,saye bukan tak percaye awk . saye tahu awak da cukup jujur dengan saye and saye appreciate sangat bende nihhh :')mungkin nih ujiannn untuk sayee :'( wahai hati,aku harap kau kuatt hadapi semua nih :') saye cume nak awak tahu benda nih bukan sebab percaye ke tak , tapi sebab hati saye yang tak mmpu tahan perasaan cemburu bila org yang saye sayang rapat dengan pom lain even kawan .nih lagi pom tuh luah kan perasaan kecewa,sedih dekat pkwe orggg :'(saye rase better suruh diew buat blog kan ? haaaa citer laa ape jenis cerita pown ,tak payah nak soh org lain dengar dahh , luahkan semuanye tade sape boleh halangg :') mmg mula2 saye diam awk kenal ngan diew , pastu rapat sikit , saye tak kisah , tapi kebelakangan nih makin mesra ,makin semua nak dicerita kann .awk jage laaa sikit hati dan perasaan saye nihh.tu jewk saye harapp.jngan biarkan diew terluka kalau awk sayang.bila da terluka amek mase yang lame untuk sembuh taw:'( saye tahu awak anggap diew kawan and tak lebih tapi saye...... hm saye tak bolehhhh !huh saye nak awak tahu saye sayang awak :* |