Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Cunway Firamid ^^

25.03.2013 <3 kita hang sunway kan kannn :*  yelaa mase 23 haribulan tak dapat kuar so kita kuar jugak tapi lambat sikit xD kita hang 4 org jewk pown . ehh macam kita pergi berdua jewk ^^ Hee erra ngan mighul diew , kita dengan miyull kita yg kedingggg plus tinggi tak berapa nak tinggi pluss kuat makan tapi tak gemok2 nih ^^ hihi mula2 ingat nak pergi ngan anis sume,last2 si anis boleh tanak pegi. tade mood :'/ so kesian pulak kat erra kann. almaklumlah nak hang ngan teman tapi mesra diew tuh. alolo <3 law ikut saye p jj pown boleh xD Haha tapi tape laa. bukan selalu kan kan. okay happy sangat sangatt sangattt :D awak tunggu kat ktm teluk pulai saye kat telok gadong. alolo kesian diew tunggu sorg2 kat sane xP cuaca yg mase tuh panas lagi terik lagi cerahhhh mmg membuatkan peluh jatuh menitik2 bagaikan air hujan dengan lebatnye. cehh merepek ^^ haha mmg lambat sangat time tuh dengan masalah yg tak dapat nak dielakkan -.- sampai awk dah kepanasan xP hihi soghii sayanggg xD  beberapa minit kemudian ktm smpai ,, ponnn ponnn gedebuk gedebuk gedebuk , ehh da macam keretapi zaman dulu laaaa ^^ haha tade bunyi pown senonye :D pastu kitorg mengambil tempat hujung dan pastikan bukan tempat pom jewk xD haha nnty takut bende yg lepas jadi lagi .haha lawakkkkk ^^ okay okay keretaapi pown melunsur dengan lajunyee diatas jalan yg telah disediakan untuk diew. untung keretapi kan. tade laaa nk kene tempuh jalan jem yg bnyak kereta . adew jalan khas pulak ^^ haha pastu tetibe. teluk pulai teluk pulai ! sila awasi jarak anda xD Haa lebih kurang macam tuh laaa adew satu suara yg bercakap .hihi pastu awk pown masok. tapi awk masuk pintu yg jauh .Kena ahh sayang kita jadi model sikit jalan xP haha alolo comel diew pakai baju kemeja tuh <3 hihi pastu awk duduk sebelah saya thennn keretapi jalan jalan dan jalan ^^ sampai lah tempat yg hendak dituju . alolo ayat baku gile wa guna ^^ haha peduli ape xD pastu kene jalannn -,- then tak tahu nak naik bas ke teksi ,teksi ke bas, bas ke teksi -,- lahai poning memikirnyeee . yg lelaki masing2 cakap tak tahu n ikut jewk.lahaiii -,- kalau ikut pom mmg teksi ahh jadi pilihan xD Hihi pastu sampai laaaaa sunway piramid xD okay tempat pertama bila masuk ofkos laa tandas .haha memang g sunway nak pogi tandas jewk xP pastu bla bla blaaaa... kita p main bowling and kesudahan game tuh awk monang saye kalah :') ohh so sedihhhh xD hee sokay laaa bagi chan :p haha pastu kita tade hala tuju. haha mmg da biase tade hala tuju nih. haha tape asalkan dengan awk xD hee pastu kita merepek repekkk and semua laaaa . happy ^^ kita tangkap gambar sume and duduk jalan dudukk jalannn balik. haha erra ngan mighul diew tengok wayang. tapi masuk lambat kan. tanak ahh join bab t papa kita marah. t tak dapat kuar lagi . haaa lagi sodihhhh .so kita pown balik awl. ^^ hee tak kire laa balik awl ke lambat. asalkan dapat dengan awk tuh da cukup :') hee bnyak jugak kita tangkap gmbar kan ^^ okay bawah nih sikit laa gambar yang adew xD Takley tunjuk bnyak2 . cehh xP iloveyou dear :*