

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
ILOVEYOU
Hariku harus dipenuhi dengan kehadiranmu.sayanggg,fikiranku hanya dipenuhi dengan senyumanmu.alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku sayangku :') fikiranku hanya dipenuhi dengan suaramu xD Ehh ehhh tarikh nih 23.03.2013 <3 cantikkan tarikh nihhh.tarikh yg sangat sangat bermakne :* saye harap ia terus bermkneeeee bagi kita sayang :* da 10 bulan saye mengenali awak sayang :') mengenali manusia yg bernama NOR AMIRUL SUFFIAN :* saye bersyukur sangat tarikh nih we still together and love each other <3 10 bulan gelak ketawa, senyuman, kesedihan semua kita kongsi same2 :') saye harap cinta awk dekat saye tade had nye, tade tarikh luput, tade sekatan sayangggg :* saye harap awk tak pernah bosan dengan perangai saye yg kekadang mengade2,suke kacau org,suke bahan awk nih xD Saye harap awk tak pernah menyesal mengenali saye yg bnyak kekurangan nih :') saye mintak maaf kalau saye selalu buat awk kecewa dengan sikap saye yg suke jeles tak tentu pasal nih :'/ saye tahu saye salah. tapi semua nih sebab saye sayangkan awk :') awak,saye mengharapkan kesetiaan ,kejujuran, dan cinta awk dekat saye tak pernah berubah :* saye harap awk sentiasa kuat untuk menghadapi semuanya bersama saye :') jangan mengalah sebelum berjuang ! semua masalah ade jalan penyelesaian k :')kau yg paling setia,kau yg teristimewa,kau yg aku cinta ,cuma engkau saje :')dengan mu semua airmate menjadi tawa suke ria.dengan mu aku bahagia,dengan mu semua ceria.janganlah kau berpaling dariku kerna kamu cuma satu untukku ^^ kau satu2 nya,tak ada dua ape lagi tiga.cuma engkau saje <3 thanks everything dear ^^ ILOVEYOU UNTIL MY LAST BREATH :'* |