

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Miss that moment :')
Hey setelah berehatt beberape saat drpda menaip nih haaaa nak sambung balik ahhhhh :* nak cerita mase beberape hari sebelum abg kawen xD akak adew nak beli barang laa apelaaa-_- termasuk saye ahh jugak senonye :D then kitorg p gm mase petang tuh.akak soh ahh ayah anta. saye laaa yg setia menemaninya .aww aww. memang ahh setia bab t diew lanje :D hihi penat gak pusing2 kat GM tuh haaa.siyes rambang mate o.O bnyak giler lelawaaa ohhh.ishh gewram2 jewk.kite beli tudungg and memacam lagi, penat jewk lebihhh :'D Then pastu rancang nak p AEON. haa memang kene pegi pown bab saye nak tengok kan baju awk ;)pastu akak cakap soh jewk ahh mirul datang jj.nak beli baju kan ;) wahh diew kasi awk join ahhh. siyes terkejut k sayangg, terus senyum sampai telinga :D Pastu bbm awk semua awk pown okayyy :)awak smpai jj kitorg kat gm lagi. haha jenjalan jalan memang boleh lupe :D hihi sorry sayanggggg :* saye ajak akak p jj sat g akak cakap japp ahh. tahu ahh mirul adew :3 haihh sabar jewk ahhh. pas jewk kuar gm teksi tadeeee. :'( nak naik ape nihhh p jj ?jalan kaki ? alaa tak sanggup :'/mase datang adew nmpk teksi last2 balik takde, huwaaaaaa :'( pastu bbm awk soh cakap kat pakcik teksi yg kitorg soh datang kat gm. hihi seriously nasib baik awk adew sayang .law tak, mmg jalan kaki gamaknyee, yeay yeay superhero kita tolong lagi :* iloveyou :* pastu teksi datang kitorg p jj. awk tuggu kat tempat teksi. alolo sweet sangat xD pastu akak pown malu. haha almaklumlah first time. then kita masuk jj jalann jalann dan terus jalann pastu cari baju adik, tapi tak jumpe :3 pastu teman akak beli jam couple punyee :D tapi disebbkan tak tahu nak bg sape akak bg ayah lagi satu jam nye,alolo so shuwet ,haha :D Then mase tok cari baju mr keding saye nih haaaaa :* cari2 masuk padini dulu. pastu nmpk plak si eyjoy tuh haaa.manusia yg kaki membahan org tuh haaa, haha senyum2 ahh diew nmpk awk adew xD okay kite teruskan lagi dengan tujuan asal kita ;) cari baju awk ^^jalan2 adew nampak bju wane hijau tuhh, tshirt ahhh. tapi bese jewk ahh kan -_- lastly akak yg cakapp soh beli kemeja.then diew yg pilih kann awk :D haha diew pilih then soh awk try. awk try pastu saye tengok.alolo melting nyee tengok awk pakai kemeja sayangg. seriously suke tengok <3 pastu kite terus beli . okay mmg saye nak belanje awk :) pastu saye kasi sikit awk bayar sikit . so kira bukan saye ahh lanje sebab adew gune wet awk sikit xD pastu kite jenjalan, makann ngan akak . k gelak gelak sume. sumpah happy :') awk boleh lepak semeja dengan akak ^^ even awk bnyak gelak cakap sikit tapi da cukup. asalkan awk boleh masuk ngan perangai gegile kitorg :D happy sangat bile ingatkan balik :') i'm miss that momentttt <3 |