

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Sweet moment :*
nak cerita lagi boleh ? alaaaa boleh ahh boleh ahhh xD nak cerita moment mase abg kahwin ;) moment yg sentiasa adew di ingatan saye sayanggggg.harap awk juga <3 okay saye soh awk datang kol 10. okay time tuh plak mama soh sayee amek kek abg dekat depan kp. awk pulak tak muncul2 lagi. kek kena amek cepat -_- tanak pegi senonye time tuh. bab nak tunggu awk datang, t cian ahh sayang kite nih malu xP tapi kene jugak :3 tapeee laaa pegi kejap ,then cakap ngan akak jap g awk datang ;)akak kate okay sumeee. haa terus pegi. pastu awk bbm cakap da sampai xD mase tuh saye soh awk terus masok, tapi awk malu kan ,haha tapi saye soh jugakkkk :D nasib baik awk masuk kan. heee sayang awk lebih :* kene laa layan diri tuh yee keding :D awk cakap mule2 awak jumpe akak kann ;) hee saye dah call mama cakap awk da sampai sume. mama cakap soh jewk laa masuk ,bab mama lam bilik. almaklumlah awk kan anak angkat mama ngan papa kita sekarang :* sampai mama cter kat along ,along cakap along baru kawen mama da adew anak angkat baru xP haha along nak tengok orgnye :D alolo untung awk sayang <3then awk wat keje wat keje lagi . ishh kesian tengok awk. awk da kenal sepupu2 saye sume. sekurang2 nyee da tahu muke kan ;) bile org tnye cakap anak angkat mama, hee tapi kan tapi kan. abg sedara saye tahu laaa pulak -_- haha abis da saye asek tengok awk jewk. mane tak nyee sekejap2 hilang, haihhh wat keje tuh pown stop2 laaa kojap yunk oii >.< lagipown eddy tuh kan mmbe bbm saye,diew kate muke macam penah tengok saye wat dp bbm , haha kantoi xD thanks tersangat sangat sangat k sayanggggg sebab tolong family saya,tolong memeriahkan lagi :') bile dah last2 tuhh kita tolong ayah angkat barang sume masuk kete, hee mule2 ayah adew sekali. siap tanye result awk lagi.aiyokkk tak taiyok :p hehe pastu angkat barang lagi ayah kasi chan kita berdua ahhh .haha sukeee sukeee xD okay dah last2 tuh mmg sesi bergambar .yeay yeay suke xD tapi muke da berminyak2 :( hee tapi tape :) kat atas nih sedikit yg tak banyak gambar2 kita sayangggg :* haha ayat songsang ^^ even gambar sikit tapi tetap bermkne :* setiap gmbar adew cerita xD gmbr pertama mase eddy ngan mkwe diew da tahu sape awk sebenarnye ,haha xD nih pown nga duduk2 jap then mkwe diew tangkap kan kan :) yg kedua tuhhh comel oh sayee, haha terperasan ahh pulok :D hee ayh tengok gambar tuh sat g ayah cakap kite da berangan ahh tuh , alolo ayah tahu2 jewk -_- lahai mmg ahh kene berangan dulu ^^ hihi gatal xP okay gambar yg ketiga pulak , alololo suke gambar nihh <3 gambar ramai2 ngan semua family and awk pown adew sekali sayangggg :* aww happy and bersyukur sangat time nih :') iloveyou dear :* |