

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Soseh soseh ;D
Hello blogger ! kenal kite lagi tak kenal tak ? hee ^^ siap kau law tak kenal -,- wa nih owner lu tahu tak .haihhh jngan buat pasal :D ehh ehh tujuan saya disini bukan lah untuk marah,memaki, menumbuk sesiapa. so don't worry k ;) tujuan saye disini hanya laaa kerana keinginan untuk melepaskan kerinduan yang dah tertumpahh tumpah dekat blog nih :') alololo shuweet nyee kita :D wahai blogger please laaaa terharu .HAHA ^^ okay bila tengok post yg terakhir da sebulan wa tak ziarah lu kan blog,sunyi sepi pluss berabuk pluss semak samun pluss busuk tak mndy kau nihh:'( sorry k sorry k. alolo jngn ahh majok jngan ahh majok. kita busy ahhhhh :')lagipown kita punya kakak tuh bnyak teruk maaa -,- diew tanak kasi kita pakai, jngn ahh marah , marah kat diew :'D Alolo senyum ahhh senyum ahh, kan wa da datang nihhh :'( yeay yeay diew dah senyummmm :') hihi terasa diri tak betul ^^haha okay bnyak cter nak story mory ngan lu nihhhh ;) meh sini mehhhh :D hee macam2 jadi bulan 3 nih k. adew happy, adew sedihhh, adew gelak, adew tangisan :')nak cter yg mane dulu nihhh ? cepat pilih cepat pilih ^^ da teruja nak cerita nih. haha :D Okay kita pilih yg happy dulu yeee ;) kegembiraan bermula bila awak makin makin da........... kerancakkan bercerita terpotong kerana lappy mati ahhh tadi. lahai potong betul -_- okay sambung makin makin dan makin semenjak awk makin rapat ngan family saya :* seriosly nih kenangan terindah dalam hidup saye :') 10.03.2013 abang kita kahwin ahhhhh . abang yg kahwin tapi adeq yg lebih, haha itu biase :D Okay ayah ngan mama kita jemput awkkk sayangg :* yeahhh so awk kena laa datang kan ;) tapi jemput untuk datang mkn jewk laaaa. tetibeee mase satu petang yg indah lagi aman tuh kita p lepak kepci ;) hihi kite lepak berdua jewk. ayah memang selalu dapat menghidu kegiatan kite nih haaaa^^ bila ayah tanye pegi ngan sape saye cakap ngan biase ahhh. tak tahu laa ayah pk siapa kan :3 hee pastu bile balik tuh ayh amek ngan mama, then tetibee ayah punye mood berubah. k seriously sewram :'( ayh tanye kuar ngan mirul kan ? mirul ade kan ? haa dan memacam lagi -_-pastu ayah terus call awk kan sayang, k saye da sewram dah time tuhhh. cume mmpu berharap semuanye okayy :') nak halang mmg da tak boleh. call calll dan call awak tak angkatttt. so ayah macam makin angin bile awk tak angkatttt -_- ayah tanye awk g mane? haihh mane ahh saye tahu. adeq cakap lam toilet kowt,mama pulak cakap awk sembhyang asar,haaa masin2 nak tolong cover awk sayang ;) then diew soh saye call gune fon saye. pastu diew cakapp saye mesty da gtaw awk yg tak payah angkat :/ lahai ayah nih , akhirnyeeeee awk angkat saye call :') saye terus kasi kat ayah. ayah cakap mule2 garang kan ^^ mama pown pelik nape tetibe ayah tukar mood :3 then ayah cakap kat awk nape jumpe tak bgtaw sume laa apee laaa -_- err awk pown boleh cakap ingat saye dah gtaw. ishhh kojam nyeee awk nih >.< gegeram jewkkk :D pastu ayah terus tukar mood suke balik -_- ayah ajak awk rewang time abang kahwin. awk kene datang awl ^^ yeay yeay happyyyyy :D ayah kate saje gertak awk kannn -_- haa pandai nye papa saye buat saspennn .ishhhh lastly pas da abis call sume ayah gelak :3 ayah cakap awk takut :D haha giler tak takut -.- grr pastu ayah cakap awk lagi jujur dari saye ! ayah cakap slama nih saye yg gebang. haha kaw kaww betul :3 ishhhh tung ahhh awk ayah puji .haihhh sebab tuh saye makin sayangg awk :* iloveyou sayanggggggggg <3 |