

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Ehem ehem
huwaaaaaaa *muke excited hehe setelah sekian lame menghilang kini gua kembali dan ingin menghiasi blog yg telah bersawang, bersemak berlalang dan seangkatan dengan nyee! lame menyepi bukan bermakne lupe cume tidak berkesempatan untuk menjenguk blog nih apelagi untuk menaip pelbagai ceritera,telenovela,drama bersiri dan seangkatan denganye.hihi okayyyyyy stop melalut ahhh. seriously teruja, terexcited dan hampir terkentut sebab dapat gak menaip dan berkongsi cerita xD aktiviti harian membataskan hobi gua yg suke merepek dalam blog kesayangan nih :*hehe padahal broadband tak topup daaaaa. haha cter gempak gitu kateko! haha ^^ Tak tahu kat mane nak mule nihh. hehenak cter ape ye ape ye? *thinking* okay pelbagai cerita bermain diminda. cuma tangan jewk yg menentukan larat ke tak nak taip.hihi okay rasenye kat post yang nih nak cter time pegi ict with him :* okay da lame da pown tapi satu kenangan yang indah dan takkan dilupakan :') ict shah alam? okay of corse laaa malam kan. memang tak harap laa kan dapat pegi situ dengan awk kan. almaklumlah malam pulak tuh. berangan pegi jewk adee ah tapi akhirnye ia menjadi kenyataan :* kita pegi tapi ditemani kakak dan temannya. akak yg baik hati bagi ikut kan. hihi kesempatan dalam kesempitan gitu ^^ akak bawak then sampai situ kita jalan2. okay double triple best sangat :* dapat pegi tempat tuh dengan tersayang^^ senyum of corse smpai ke telinga drpd malam berjangkit ke tengah malam berjangkit keesoknya senyum tuh, hehe kat sane kite jenjalan tengok lampu snap2 gambar and i feel verry happy with you dear :') then awk ade belikan saye lampu tanduk kat kepala. aww gile sweet kateko.haha xD tengok ramai org pakai saye pown jadi tertarik gitu, hehe pastu bile da beli malu pulak nak pakai. haihhh ngengade nyee laa xP haha tapi awk tetap dan tetap melayan dengan penuh sabar . thanks thanks thanks :* pastu kite naik ape tah name nye tuh -.- hehe macam kete cable. haa mungkin laaaa.tak tahu name. okayyy best sebab rase macam terbang dengan awk ^^ hehe gedik! xD pastu jalan2 jalan lagi dan jalan lagi.lalu masa mencemburui kite :( sekejap jewk rasa. pastu akak text cakap 'da puas jalan ke belom' okay soklan nye pown -.- law cakap tak tahu laaa dia. haha then balik kite singgah makan jap mengisi kekosongan hati eh salah mengisi kekosongan perut ^^ haha then terus balikkkkk. okay honestly i'm miss that moment :'(
gambar terlebih terang laaa pulak, hihi cahaya lebih.haha malam pown kannn tuh jadi camtu. tapi tade hal laa sikit pown tade kisah xD
|