Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




I'm sorry

Awakkk maafkan sayaaa? I'm so sorry sayanggggg :( i'm not perfect for you :/ hm kerana mulut badan binasakan ? okay saya kena terima :') act saye tade niat pown nak cakap macam tuh :( hmm tapi saye tahu awk takkan paham apa yan saya maksudkan. Its okay awak. saye tahu nih salah saya :'( saye dah tak boleh nak patah balik benda nih. sume dah jadi kan ? :'/ kalau awak dah tawar hati bagitahu saya. saya takkan salah kan awak :) kalau saya kat tempat awak pown saya akan buat bende yang sama, saya akan kecewa macam mana awak kecewa dengan saya sekarang :'/ awak, sorry kalau saye da buat awak tak percaye dkat saye :'(macam mane kalau awak da susah nak percaya kan saya lagi? macam mane dengan relay kita :'/  awakkk, choose the best for you future okay. i'm know i'm not perfect for you :'( tapi honestly saya mintak maaf sayang :'( mintak maaf atas kebodohan nih :'/ mintak maaf dari hati yang ikhlasss seikhlas ikhlasnyaaa :') saya harap awak boleh terima kata maaf dari saye nih :'(