

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
1 year
Okay entry kali nih nak cter pasal 'HAPPY ANNIVERSARY' menarik dan tertarik bukan? haha ^^ 23.05.2012 ---> 23.05.2013 until now and foreverrr with you <3 Insyaallah amin sayang :') Nor Amirul Suffian oh my kedinggg honestly iloveyou dear, i need you, i want you and you are my spirit <3 sayang thanks for loving me ^^ terima kasih sebab sudi mengenali saya dan ikhlas dengan saya :) Setahun saya mengenali awak membuatkan saya kenal siapa awk lebih drpda mmbe awak mengenali awak dan macam mana awk sebnarnya :) Setahun tak cukup untuk mengenali awk dan saya harap kita terus boleh mengenali each other :) Awak saya tak pernah menyesal memberi awak peluang untuk mencintai saya dan saya harap saya takkan pernah menyesal :* Awak terlalu baik untuk saya, awak slalu ada disisi saya dan menemani saya, terima kekurangan saya seadanya dan susah senang bersama saya ^^ Saya brsyukur sangat dapat mengenali awak sayang :* I'm sorry if selama kita kenal saye selalu menyakiti awak, buat awak kecewa dengan sikap saya. :( Awak selalu buat saya rasa dihargai dan penting dalam hidup awak :) Thankssss jantung hati kekasih hati intan payung pujaan hatiku yang satu xD I hope we always love each other :* |