Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Our planninggggggg

 Okay masa anniversary kite ade plan something kan kan? hehe buat albummm^^ yeay ohsem gitu xD Awak punye rancangan dan saya yang menyetujuinya :D hee so kita buat and kita bagi time tarikh nih. seriously awak punye sangat sweet gitu. you win sayang ^^ Then saya ade buat suprise untuk awk. ceh suprise ke ? awak da tahu dah senonye kan. hee saya buatkan awak kek yang tak berapa nak jadi. haha first time okay xD Hee saya harap awk menyukainya even  lopek kek tuh.haha xD  that is sweet memories sayang :* kita jumpa kat mcd then first time awak lambat :( ingatkan sampai tak jadi jumpe :c saya call awak tak angkat bbm lagi laaa kan. tapi bile awk sedar and awak datang lega hati saya :') even agak marah sikit tapi bila awak datang semuannya hilang xD i'm always happy with you sayang ;* always and always. saya harap takkan brkurang. amin amin :')

 Tadaaaaaaaaa ^^ that's is mine and now that album with my sweetheart :*
Saya harap awak akan menjaganya dan sering melihatnyeeee. semua gambar dalam tuh ada ceritanya yg tersendiri :*

                                                      
                                                              okayyyyy bile bersnap dengan dieee<3
                                                            hehe loveyouuuu :*
cakkk cakkkk. i'm got it xD Hehe hadiahhh die kasi ^^


hehe kelasss kan ? haha diee buatkan.
ayatnyee bermakne. thanks dear :*