

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Our planninggggggg
Okay masa anniversary kite ade plan something kan kan? hehe buat albummm^^ yeay ohsem gitu xD Awak punye rancangan dan saya yang menyetujuinya :D hee so kita buat and kita bagi time tarikh nih. seriously awak punye sangat sweet gitu. you win sayang ^^ Then saya ade buat suprise untuk awk. ceh suprise ke ? awak da tahu dah senonye kan. hee saya buatkan awak kek yang tak berapa nak jadi. haha first time okay xD Hee saya harap awk menyukainya even lopek kek tuh.haha xD that is sweet memories sayang :* kita jumpa kat mcd then first time awak lambat :( ingatkan sampai tak jadi jumpe :c saya call awak tak angkat bbm lagi laaa kan. tapi bile awk sedar and awak datang lega hati saya :') even agak marah sikit tapi bila awak datang semuannya hilang xD i'm always happy with you sayang ;* always and always. saya harap takkan brkurang. amin amin :')
|