Happy happy happy happy happy happy
 |
boom boom cakkk ^^
haha posing sat :* |
Heluu hello hallu holla semuaaaaaaaaaaaa ^^ harini tersangat sangat triple double happy okay xD alangkah indah kalau hari2 cenggini tapi idoknye nak hari2 gini jewk. dalam kehidupan pasti ada kegembiraan ,kesedihan, kegelakan and macam2 lagi ahhh. baru kehidupan cam pelangi gitu^^ haha okay nak cito nih. meh dekat sikit, gapo dio gapo dio ? sabo sat! nak cter tadi mengisi masa kosong dengan my future husband ^^ awwww kemain kan?hihi insyaallah amin :') tadi bersama sama akak yang tak berapa nak tinggi tuhh pogi setia city mall <3 hehe lagi bermakne dapat pegi time tarik bermakne kite dong sayang :* hehe kite jenjalannn jalannn pastu tengok buku berejam tapi beli satu jewk -,- haha well gua pulak. nak cari buku terbaik gitu. cehh poyo :/ thennn p makan and bowling time ^^ yabedabeduuuuuuuu suke suke! xD nih laaa masalahnye -,- suke main bowling tapi tak gheti pown main :( bola bowling nye selalu tersasar lalu masuk longkang --' so sad you know :'/haha nak wat camne tangan selalu senget kateko. haha tengok org laa kan -,- okay diammm :3 hehe tapi tetap suke even den yang last sekali. paling rendah pulak tuh pin yg jatuh. duhai apola nasib . sokay sokay relex brother brother relax :D Cool dulu ^^ adat kan kalah menang *ayat cover malu ahahhahaha xP okay jam pown memainkan peranan -,- menjalankan masa dengan sangat cepat sekali >< eeee baran jewk . rasa sekejap tapi............ tetap sangat sangat sangat bermakna :* happy anniversary 1 year 1 month dear :*
 |
alolo comel nye gua ^^ ahaha muke bulat tapi comel kan
haha perasan -,- |
 |
Akak bengan sebab muke lebih kurang jewk
haha tak gheti buat muke lain gitu
reti buat muka ayu jewk^^ cehh haha |