

|
Hollaaa ![]() Its me Zalifah Arina ![]() Arigatou. Template: Ana Min-Ji Basecode: Ainabillah Shafie Header: Mrs.HunHan Others: ✖✖✖✖ |
Add a Caption ●
Bermalas malasan dirumah sambil menonton tv sambil menikmati keropok ape ntah*men bedal aje* membuatkan aku jadi pemalas yaw!! Haha tapi pemalas yg boleh dikawal lah kan hakhak Memandangkan tak keje nih memang lah dok uma je kan. Jadi bibik parttime kat rumah!haha kemas tuh kemas nih last last sepah balik erghhh. Awat tak keje? Eh bukan tanak keje mmg nak keje sebab nak tambah pengalaman lah konon kan tapi enggak dibenarkan. Duhhh sedih doh!haha tade lah sedih sangat kan sebab tak payah lah susah susah nak cari keje sane sini sinun tapi tak dapat sebab penuh.ade baiknye lah jugak kan dok uma nih even poket kosong! Haha Act sebenarnya poket berisi lah jugak kan tapi ade je nak dibeli nya tuh lame2 jadi kosong. Tapi kan kekadang ikut ayah g office keje and petang tuh dapat gaji horreyyyy haha sebab sehari keje pastu tak pastu lame sikit datang balik keje pastu cuti haha so gaji kira hari lah ^^ Now dalam proses nak amek lesen.hope semuanya berjalan lancar and dapat dilakukan dengan mudah. Test komputer nya agak susah dan menyakitkan hati. Ingat pk logik je boleh tapi senanya tak jugak.erghhhh. tapi alhamdulilah dah lepas dah test komputer yeayyy. And now tunggu amali and bla bla bla. Okay end. |