Kisah Kau dan Aku

Hollaaa



Bonjour! I'm the big boss here. So please be nice :)

i love my cinta hati :*


Diary About Tutos


Its me Zalifah Arina


Arigatou.

Template: Ana Min-Ji
Basecode: Ainabillah Shafie
Header: Mrs.HunHan
Others:




Bestfriends♥

 Ehem ehem, nak cite pasal throwback/baling balik/imbas kembali dan yg sama maksud dengannya!

Nak throwback pasal my birthday yang ke-17. Sweet 17 gitu. Tapi bulan satu ritu da masuk 18 and sweet nye pon kena lah bertambah kan! ^^ ok perasan.

The best best moment with my friends! Kebetulan plak my bufday sama dengan waktu pulangkan buku teks bagi pelajar form5. Bile dah pulangkan buku of course lah da freedom yabeda bedu^^

Then mereka nih berkomplot sesame mereka>< dah lah tak wish gua pikirin lupa tapi buat selamba dek jelah kan. Pas je anta buku seperti biasanya pegi lah mengisi kekosongan perut kriuk kriuk bunyi nya.

Tade lah agak sangat yg dorang nih nak prank sebab mmg da biase pas balik drpd aktiviti sekolah akan lepak makan haha.

After that, haaa cam krangan bi plak guna 'then'after that' bagai haha dorang ajak lepak taman.haa konon nak lepak tangkap gambar. Ok kita followkan je ah!

Pastu bile da tangkap gambar bagai rupanya yg depan je dok tangkap gambar yg belakang dok sibuk keluarkan tepung+air koko ape ntah grr

Lepastuh bermula lah cerita nya dengan baling2 tepung and tuangkan air yg amat amat busuk .habis satu taman lari kan. Happening sangat!



 Mereka mereka nih lahhh yang mendajal.hee btw i'm happy with them!tapi sekarang masing2 dah busy dengan aktiviti masing2.ada yang keje ada yang g plkn and ade yg dok uma besar kan badan like me!haha 

Rindu nak melepak rindu nak borak borak kutuk org tuh kutuk orang nih gaduh gaduhh sorang crita semua focus dengar pastu bg pendapat rindu nak belajar sesama sume.oh im really really miss my friends,classmate ,situation in class! Iloveyou guys♥